Hej!

Obs! Jag fick en kommentar om att länken för nedladdningen inte fungerar. Skulle nog ha kollat det innan jag tipsade om sidan. Kan tyvärr då inte hjälpa er. Känner ni till en sida där denna man finns kan ni gärna dela med er av den i kommentarerna. Ber så hemskt mycket om ursäkt! Obs!
 
Det blev efterfrågat lång man i mina kommentarer, nu när jag satt vid datorn en stund så googlade jag det och tänkte att jag kunde dela med mig av den här:
http://escommunity.proboards.com/thread/8106
 
Den är väldigt fin men enligt mig ser det ltie lustigt ut när hästarna galopperar och manen hänger platt rakt ner haha :) Här är en bild från tiden då jag hade den här manen installerad:
(OBS, gammal bild. Kvalitén är inte så jätte vacker)
 
Enjoy~


Kommentarer
Anonym

hej
när jag ska ladda ner den så står det på mediafier att filen inte är kvar där så jag kan inte ladda ner den men den var skit snygg snälla hjälp

Svar: Ok, vad synd :( kollade aldrig länken innan jag lade upp inlägget. Finns tyvärr inget jag kan göra.
Zunk3n

2014-07-07 @ 16:12:24
Lina

Hejsan!!!
När jag skulle ladda ner den där hästen så stog det att du har för många hästar?

Svar: Det har jag då aldrig varit med om förut :s ingen aning om vad det skulle bero på! Tyvärr
Zunk3n

2014-09-17 @ 20:50:56
Moa

Hej jag har de nu för mediafier de var lte jobbigt men de var en program eller nt vet venne men har den och din arab felix<3 men simset är dåligt just nu:(

2015-08-20 @ 21:56:32
Mira

Heeeeej jag älskar din blogg så sjukt mkt :D Men Du vet hästarna med två horn som rådjur horn och vingar har du tagit bort dem nedladningen??? (stav) För jag kan inte hitta dem och jag vill ladda ner dem kan du skicka länken är du snäll?? :) ( Förlåt att jag frågade konstig fråga och lite galet) DU ÄR BÄST ILYSM<3

2016-08-02 @ 07:22:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0