hej hej alla!

Har sett några sorgsna kommentarer om att det är tråkigt att jag slutat spela, men om det är till någon tröst så finns det fortfarande massvis med forum igång där ute som rör sig om sims 3 och hästarna, som för exempel equus sims forum.
 
Jag kommer nog inte att spela igen på länge, dels har min dator blivit seg som sirap så jag orkar inte krångla med den och sen har jag ärligt talat knappt tid till spel längre. 
Om någon annan där ute har en rolig blogg som ni vill tipsa om så skriv i kommentarerna nedan :) 
 
kram!


Kommentarer
Oboy

Min! ;) oboyponnyn.blogg.se

2015-08-04 @ 21:16:28
Moa

men men:( betyder de att du ej lägger upp fler:(

2015-09-24 @ 18:43:12
Anonym

Hej! :) Har bara en fråga, vart ifrån laddade du ner resource? Tacksam för svar! ^^

2015-10-10 @ 14:11:58
Anonym

Vilket Sims hade du?

2015-12-12 @ 11:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0