Hej!

Jag vill bara säga att jag inte glömt bort bloggen helt, just nu är det mycket annat på gång i livet och ja ärligt talat har jag inte haft någon lust att spela sims på sista tiden.
 
Vet att jag sagt det förr men kan säga det igen, om ni undrar över saker jag har på mina hästar på bilderna så är det nästan omöjligt för mig att svara på var jag laddat ner det någonstans då det är evigheter sedan. Det mesta kommer från de sidor jag länkat längst ner i vänstra kolumnen
<-----
eller från equus forumet (som hela tiden ändras).
 
Google är din bästa vän om det är något du undrar över. Sök på engelska, så rakt på sak som möjligt.
För exempel:
"Sims 3 horse leg protection"
"Sims 3 jumping poses"
"Sims 3 stable decor custom content"
 
Etc etc.
 
Det är många som på sista tiden frågat vad man använder för att mäta sina hästar i spelet, det verktyget heter "One more slot please" och kan laddas ner här:
http://modthesims.info/d/428179
 
och hur ni använder verktyget hittar ni här:
http://paragonfarm.weebly.com/horse-measurements.html
 
Lycka till! 
:)


Kommentarer
undefined

är sims 3 hästar något dataspel som man köper i affären eller laddar man hem de???

Svar: Hej, det är ett spel Du kan köpa eller ladda ner, beror på vad du föredrar.de spel Du behöver är vanliga sims 3 original spelet och sims 3 husdjur.
Zunk3n

2014-12-12 @ 22:11:14
julia

hej
vet du vart man kan hitta sadlar som är sims 3 pack???
Merry Chrismas

Svar: hej, tror inte det finns tyvärr. Det ska finnas program att ladda hem som konverterar .package filer till sims3pack filer, prova att googla efter det :)
Zunk3n

2014-12-16 @ 07:36:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0