Woop!

För första gången, på säkert ett år, har jag lyckats exportera en tomt! Jag ominstallerade mitt cc och det hjälpte :) Så jag slängde ihop en enkel terrängbana på 64 x 64.
Jag målade terrängen ganska lätt för att den förhoppningsvis ska passa in i vilken miljö som helst, själv spelar jag i öken miljö och där gjorde den sig kanske inte jätte bra.
Börjar med att bjuda på en del bilder och så har ni nedladdnings länk längst ner.
Jag vet inte om saker har börjat försvinna eller om jag bara blivit väldigt dålig på att hitta saker igen, men det helt osynliga hindret hittar jag inte var man kan ladda ner så för den som inte har det i spelet så bör ni ladda hem den här:
http://www.thesimsresource.com/artists/BlooMbLURR/downloads/details/category/sims3-objects-furnishing-pets/title/invisible-horse-jump-obstacle-build-your-own./id/1117397/
Placera den vid muren som jag markerat här:
(tryck på bilden för att göra den större)
Sedan har jag en hel del nedladdade hinder, men om ni inte har de sedan tidigare kommer de att ersättas av andra hinder som ni har installerade så banan kommer att fungera korrekt ändå.
 
Här har jag markerat var de 7 hindrena är placerade:
 
Extra bilder:
    
 
 
 
Enjoy!


Kommentarer
Elina

Du är så duktig!(menar inte bara detta inlägg haha, menar allt) Jag tror att jag har laddat ner grejer från din blogg ända sen jag var 9, hahah x)
Dina hästar är sjukt fina, och dina gårdar får mig att vilja spela!
Tack så sjukt mycket, du är bäst <333333

2015-10-23 @ 20:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0