kort inlägg

Innan jag börjar min tio timmars arbetsdag tänkte jag skriva det jag redan skrivit så många gånger, är det något ni inte känner till, om det så är vad poseplayer är, vad cc är etc så snälla googla innan ni frågar mig. Börjar bli trist att svara på samma frågor om och om igen, fortsätter det så här kommer jag förmodligen sluta svara på de kommentarer som jag vet att man får svar på via Google på 5 sekunder.... Jag har knappt frågat någon alls när jag undrat över något, är jag nyfiken kring någonting så söker jag reda på det själv, det är dessutom lättare att lära sig nya saker så.
 
Ha en fin dag, mvh Therese


Kommentarer
Tilda

Hej jag spelar The sims 3 husdjur. men till mina hästar har jag inte några benskydd eller extra saker.det fins många vidios på youtube som eter the sims 3 horses. med kola hinder sadlar och sånt. du har ju det. och jag vill ha det men vet inte hur. snälla hjälp mig. det fins ingen skiva privat för hästar. min mamma och jag har kolat hjälp mig!!!!!... ps förlåt om visa saker är fel stavade. http://publishme.se/external/login/

Svar: Hej, du har rätt spel. Allt som du undrar över är saker som vanliga människor som du och jag suttit och skapat på sin fritid och sedan lagt upp för nedladdning. Att ladda ner saker är till spelet gör det hela mycket roligare, MEN man ska ALLTID läsa på ordentligt innan man börjar. Det kallas för cc (custom content) och det finns jätte många bra sidor där ute. Jag har länkat några längst ner i vänstra spalten här på min blogg.Hur som helst, om du aldrig laddat ner saker innan så ska du läsa igenom detta först:
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS3_CC_Basics
Och :
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files

Vissa filer kommer hem som .zip så då kommer du behöva ett uppackningsprogram, så som winrar för ex.

När du väl läst på allt du behöver, säkerhetskopiera dina sparfiler innan du börjar ladda hem. De flesta saker som finns för nedladdning är helt ofarliga men du ska alltid vara beredd på att det kan sega ner / göra ditt spel korrupt (ospelbart).

Jag kommer inte att kunna hjälpa dig om du stöter på problem under vägen, utan då får du googla. När det kommer till cc så är google din bästa vän. Lycka till!
Zunk3n

2014-08-13 @ 23:20:41
Tilda

vad är det för sims du spelar!!!!!.......

2014-08-13 @ 23:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0