Hej igen!

I ren tristess tänkte jag skriva ett kort inlägg om något jag skrivit om förr.
Alla sätt är bra utom dom dåliga, vad det gäller det mesta, och något som jag tror de flesta är dåliga på är att ta sig tid och GOOGLA på hur saker fungerar. Händer ibland att jag fortfarande får någon kommentar med frågan om hur man installerar .package filer, ja bästa sättet att få reda på det är att använda google. Varför? För att det finns säkert flera hundra trådar redan om hur man gör.
Men, för att vara lite snäll, kan jag länka till modthesims sida (som jag redan gjort i flera andra inlägg haha) där det står hur man gör och vad som behövs för att ni ska kunna använda filerna.
 
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files
 
Följ guiden ovan så ska allt fungera felfritt!
 
Sedan, mitt bästa råd till er därute som precis som jag älskar att ladda hem cc (custom content), gör ALLTID en backup på era sparfiler och gärna på er downloads mapp / mods mapp innan ni laddar hem nya saker.
Vet inte hur många gånger jag själv varit naiv och struntat i det, laddat hem saker och startat spelet för att i slutändan få en korrupt spelfil som inte går att använda. 
Ta er gärna tid och googla runt på diverse konsekvenser som cc kan medföra, så att ni inte hamnar i sitsen med ett kraschat spel och utan att veta hur ni ska kunna lösa det.
 
Sedan verkar många ha problem med att ladda hem saker som jag själv lagt ut här, det kan jag tyvärr inte göra något åt. Bästa anledningen jag kommer på just nu måste vara att nyare patchar inte matchar med det som var när jag skapade hästar, gårdar etc som jag laddat upp. Detta har jag redan nämnt men kände att det var värt att ta upp det igen.
 
Fick frågan om andra sidor än equus som man kan ladda hem ifrån, de sidor jag känner till och använt mig själv av hittar ni längst ner till vänster i bloggen.
<------
 
Tack så mycket till er som fortfarande gillar min blogg! <3 


Kommentarer
Matilda

Skulle du kunna göra en ponny som ser ut som Munsboro shadrag (bilder finns på Google) skulle vara jätte snällt! Min kompis fyller år snart och skulle kunna vara en perfekt present!

Svar: hej, spelar tyvärr inte längre. Finns säkert andra som sysslar med beställningar. Mvh
Zunk3n

2015-05-20 @ 21:38:49
Matilda

Förresten han är en C ponny och det är min kompis ponny

2015-05-20 @ 21:40:18

Men använder du inte sims?! det är väl jättekul spel skulle gärna vilja ha sims men det kostar jättemycket:(


//Tacksamm för svar

2015-06-25 @ 17:07:39

Snälla börja blogga igen jag läser den varje dag men det kommer inte några nya inlägg för du har ju slutat...:/

2015-06-25 @ 17:08:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0