Hej igen!

Ja nu var det länge sen sist. Har fått igång spelet igen men däremot har lusten att spela inte riktigt funnits där. Idag startade jag det bara för att få skapa en häst igen, till föga förvåning blev det en andalusier. :)
Jag lägger upp henne för nedladdning men de markeringar jag använt som inte finns i spelet orkar jag tyvärr inte länka till. Det ni iaf behöver för att få henne ganska lik är HD pälsen som ni kan ladda ned här:
http://lakesidesaddlery.weebly.com/entries/hd-horse-coat
(Hd markeringar behövs också, finns att ladda ned på samma sida)
 
För den som vill ha henne så finns hon här:
 
Download
 
Enjoy!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jojo

Nej, men vad kul att du är tillbaka! Jag kollade in på denna bloggen bara för någon timme sedan och vandrade runt. Nu när jag skulle se en länk såg jag att du uppdaterat och passade på att slänga in en kommentar. Tack för en hyperintressant blogg!

Svar: Tusen tack själv för att du gillar bloggen :) Alltid trevligt med fina kommentarer ^^
Zunk3n

2014-09-07 @ 21:15:28
Lovisa

Älskar din blogg! tycker verkligen att det är den bästa bloggen som finns! jag kikar in bloggen ofta och laddar ner hästar, dem e super fina! Du är super duktig :D

Svar: Tusen tack ^^
Zunk3n

2014-09-10 @ 17:52:26
Flinch

Tänkte bara säga att jag precis hittade hit, och jag fann det väldigt intressant att scrolla nedåt. Du var duktig redan från början, uppenbarligen. Men du har verkligen utvecklats! Hästarna ser helt fantastiska ut! Ska pröva att ladda ner några sen :D

Svar: Tusen tack för de fina orden :)
Zunk3n

2014-09-10 @ 18:43:38
moa

heejsan de är kul att du är tillbacka och hästen är så söt hon har redan blivit mamma till 3 föl och dem ungarna är fina som sin mamma tur att den här bloggen e kvar:)

2015-12-03 @ 15:48:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0