Tipsar!

Då det var länge sedan jag satt och letade nya saker till spelet så tänkte att jag nu kunde passa på att dela med mig av de få nyheter jag funnit. 
 
Till att börja med vill jag tipsa om ryckt man som går att ladda ner på lakesides sida:
(lånad bild!)
 
 
Lite nya snygga schabrak finns på raymond Equestrian:
(lånad bild!)
 
Poses för instruktör:
(lånad bild!)
 
Snygg bana (har inte laddat hem den själv så vet inte om den fungerar som den ska)
(lånad bild!)
 
Läckra pälsar:
 
Det var allt för nu, om ni vill fortsätta leta själva så rekommenderar jag equus forum:


Kommentarer
Anonym

Hej har du någon länk till "könsgrejen"? :) <3 Jättebra blogg förresten och kul att du är tbx! :DD

Svar: Hej! Tyvärr verkar den länken ha blivit borttagen :( Sökte runt länge nu men kunde inte hitta den längre. Tyvärr!
Zunk3n

2014-09-12 @ 22:57:11
ELin

hej hur gör man så barnet rider och hur funkar posern

Svar: Hej, vet inte om jag förstår dig rätt eftersom att du frågar hur posern funkar, så antar jag att du vet att det är poseplayer som gör att barn "rider"? Alltså så kan de inte rida utan man kan enbart ta bilder med hjälp av poseplayer. Allt om poseplayer har du här:http://modthesims.info/d/438706

Det finns någon mod där ute som gör att barn kan rida, men då töjs deras kroppar ut för att passa de vuxnas proportioner så rekommenderar den inte. Vill du ändå ha den så googla på saker som "sims 3 child riding mod"
Zunk3n

2014-09-13 @ 12:26:48
ELin

hej tacjk för svaret och du är bäst ;)

2014-09-14 @ 17:11:07
Julia

Hej :)
Jag har 3 frågor
1 vet du vart man kan ladda ner benskydd till bakbenen
2 varför kan inte jag använda poseplayer till barn dom blir lång??
3 varför kan inte jag använda luva till hästen samtidigt som jag har schabrak?? Tacksam för svar!! PS du är bäst på att göra hästar och gårdar. Jag har typ laddat ner alla dina hästar!!!!!

Svar: Hej, ja exakt var du hittar benskydd till bakben vet jag inte längre då det är evigheter sedan jag hittade de jag använder, tror det var på equus sims forum.du måste använda poser för barn för att de ska fungera normalt, googla på "sims 3 child riding poses"det finns en mod för att kunna använda flera accessoarer samtidigt på hästen, trooor det är nraas som har den men vet inte säkert, Du får googla dig fram :)Förlåt för kassa svar, skriver från mobilen.
Zunk3n

2014-11-06 @ 16:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0