uppehåll igen

Tiden går och då jag inte spelar längre så kommer jag nog förbli inaktiv. 
 
Jag har förstått att en hel del av de saker jag lagt upp samt länkat till inte funkar längre, varför detta är kan jag inte svara på. Kan vara på grund av att mina saker inte funkar med nya patchar. Saker jag länkat till som inte längre finns är antagligen att skaparen tagit bort den.
 
Sen ber jag er igen, läs på noga innan ni laddar hem något och gör en backup på ert spel, det kan göra spelet korrupt och inte funka som det ska.
 
Tack för alla fina kommentarer jag fått och ha det så bra allihop!
 
Tack för mig, kram 


Kommentarer
Cornelia

Neeej! Sluta inte :(
Aja jag kommer fortfarande kika in här ibland. <3 Det här är ju den bästa häst-sims bloggen med mycket tips och fina bilder m.m.
Förstår bloggtorkan eller att du ska sluta, men du behöver väl inte ta bort bloggen för det? :)
Ha det bra! ;)

Svar: Hej. Tack för att du gillar bloggen! Den får för tillfället vara kvar men jag kommer nog inte att göra så många nya inlägg. Tack så mycket ändå :)
Zunk3n

2015-02-09 @ 20:28:46
URL: http://www.nouw.com/selmissmulis
Lilly

Var kan man ladda ner bra hår / kläder? SVARA SNÄLLA :D

Svar: Hej, vet tyvärr inte så många sidor med hår och kläder, prova modthesims alternativt att googla :)
Zunk3n

2015-02-10 @ 18:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0