Andalusier

Här har jag en häst till den som vill ha en utmaning. Han är odresserad och agressiv.
Vore jätte kul om någon laddade hem honom och spelade med honom som han är.
Jag kan ju inte tvinga alla att spela med honom som han är utan det är så klart fritt att ändra honom som ni vill.

Gjorde en liten bakgrunds historia till honom:

Namn: Gaccio
Ras: Andalusier
Mankhöjd: ca 175
Född 2007
kön: Hingst

Gaccio kommer från ett stall där det var en mycket gammal man som skötte hästarna. När Gaccio var föl så råkade han ut för en olycka när han skulle till veterinären för rutin koll, då transporten välte och han blev skadad i höger fram. Han blev tyvärr inte  frisk förklarad förrän för ett år sedan och då var ägaren för gammal för att orka hantera hingsten på ett korrekt sätt, vilket i sin tur ledde till att hästen har blivit aggressiv och olydig.
Nu letar Gaccios ägare desperat efter någon som vill ta sig an honom.
 
Download
 
 


Kommentarer
Emma

Hej! du mina installeringar härifrån hamnar på 'Installerat innehåll' men hur får jag in den på själva spelet? Snälla hjälp mig! :)
Om du vill att jag ska förklara bättre så kan du säga det så gör jag det;)

Svar: Hm, detta lät konstigt, när saker dyker upp i installerat innehåll så ska de finnas i spelet. Vad är det för saker du har laddat ner? :)
Zunk3n

2014-05-07 @ 20:09:28
Emma

Jag laddade ner denna häst. sen går jag in på sims och på 'Installerat inehåll' men då står det 'typ husdjur'
då fattar jag inte när jag går in på spelet hur kan jag få in hästen? jag testade med att 'ändra en sim i skapa en sim' men hittade inte hästen där.
Alltså undrar jag hur jag hittar hästen i spelet :)

Svar: Hästar och övriga simmar hittar du inne i CAS under "färdiga simmar. :)
Zunk3n

2014-05-08 @ 18:45:26
Emma

Okej tack! :D

2014-05-09 @ 07:20:42
Emma

Sry lite noob men hur hittar man ' färdiga simmar'
hittad de inte när jag väl spela

Svar: Ingen fara alls :) Har själv fått leta efter sådant förr. Jag försökte hitta en bild på google att länka dig, närmsta jag fann var den här guiden. Nummer 4 visar bilden du ska klicka på för att komma till färdiga simmar:
http://help.ea.com/mx/article/i-cant-see-the-sim-i-downloaded-for-sims-3/
Zunk3n

2014-05-09 @ 16:53:07
Emma

Tack så jätte mycket! :)

2014-05-09 @ 20:51:26
Emma

Oj jag vet att jag frågar mycket men jag vill veta om du vet om man kan göra det jag behövde hjälp med mitt i spelet? efter man redan skapat familj?
Hoppas jag inte stör :)

Svar: Ingen fara som sagt, bara att fråga på! Gör som så att du trycker på skapa familj, och när då en random gubbe kommer upp går du in och väljer den häst du vill ha bland färdiga simmar. Ändra det du vill (namn, utrustning etc) och när du är nöjd trycker du att du är klar med din familj. Då kommer det upp en varning om att du bara har husdjur i ditt hushåll, ignorera det och gå vidare. Sedan väljer du det hushållet Du nyss skapat med bara en häst/hästar och klickar sedan på huset där din nuvarande familj bor, då får du upp alternativet att du kan slå ihop hushållen, godkänn det och vips så har du fått in hästen i familjen :) tänk på att det är max 8 simmar per hushåll, såvida du inte laddar hem mods. Lycka till :)
Zunk3n

2014-05-10 @ 07:22:39
Emma

Men nu har jag redan en familj går jag in på den och sedan på skapa sim eller går jag till huvud menyn och sedan på 'ny' för jag hittar inte slå ihop hushållen

Svar: Gå in på ändra stad, sedan skapa nytt hushåll. Och för att bara få en häst så väljer du bland färdiga simmar direkt när du kommer in i Cas :)
Zunk3n

2014-05-10 @ 14:21:05
Emma

Okej :)

2014-05-10 @ 14:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0