Fantasy hästar

Jag är en periodare, dvs jag gör saker i perioder. Nu känner jag att jag är lite fantasy inspiererad i det mesta jag gör.
Så idag bjuder jag på flertalet fantasy inspirerade hästar :)
 
Vingar och extra horn är enbart accessoarer. De fungerar inte utan är bara prydnad som kommer på hästarna när de är sadlade.
 
Varje bild är en miniatyr, klicka på dom för att få större version. :)
 
Blue demon horse.
 
 
Download
 
Här följer lite grupp bilder jag tog på några av mina hästar. Varje häst finns att ladda ner.
 
 
 
 
 
 
Grön demon häst:
 
 
Download
__________________________________________________________________________
Enhörning med vingar
 
 

Download
 
__________________________________________________________________________
 
Pegasus
 
 
Download
 
_____________________________________________________________________________
 
Röd demon häst
 
 
Download
 
_____________________________________________________________________________
 
Och den fula älvan som var med på bilderna finns också för nedladdning:
 
 
Download
 


Kommentarer
juni0101

kan hästarna flyga om dom har vingar???

Svar: nej tyvärr inte
Zunk3n

2013-05-09 @ 19:56:13
URL: http://simshorses.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0