En gård

Så gjorde en gård för alla att ladda ner! Den blev inte så detaljerad som jag hade velat men men, ni får dekorera mer själva :) Hur som helst, stor gård (64x64) med massa tillbehör så det kan kräva lite av din dator.
 
Spam med bilder:
(tryck på bilderna för större)
 
 
Download
 
 
Det är hus med 2 svr och 2 badrum. Stall med fyra boxar, två duschspiltor (dekor). Höförvaring både bredvid foderkammaren och på loftet. Ridhus med diverse hinder och cavaletti och en liten dressyrbana utomhus. Två hagar, en lite större med en pöl med fisk i, och en liten hage med vattenhink och hö. Bilar, hästtransporter, cyklar och vespan bör följa med. Hästar och människor på bilderna är bara med för att ge bilderna lite "liv", de följer alltså inte med i nedladdningen.
Enjoy~
 
 


Kommentarer
julie

hej jag har laddat ner gården och lagt in den i mitt spel men jag kan inte bo där hjälp

Svar: Hej, Hur menar du att du inte kan bo där? Går det inte välja huset? Är det så att du inte har råd att köpa huset så slå in koden "freerealestate on" annars vet jag inte hur jag kan hjälpa dut tyvärr.
Zunk3n

2014-05-08 @ 07:25:33
Julia

Hej!
Jag har laddat ner gården men den går inte att hitta men jag har tryckt in koden men jag kan inte hitta och jag bor i appalosa någinting snälla hjälp mig

Svar: Tyvärr har jag då ingen aning om vad som blivit fel :( om den inte ligger inne bland färdiga gårdar så kanske själva installationen inte funkar som den ska. Du får leta efter någon annan gård om du inte får den att funka. Tråkigt att jag inte kan vara mer till hjälp. Mvh Therese
Zunk3n

2014-06-26 @ 14:58:31
Julia

Hej
Vart är färdiga gårdar snälla hjälp mig

Svar: När du är inne på ändra stad så får du upp den här menyn längst ner:https://thesimsblogg.files.wordpress.com/2012/08/5-vc3a4lja-allmc3a4n-tomt.jpg
Symbolen av ett ifyllt hus är de hus som är med familj, huset som bara har en kontur är där du finner tomma hus och den symbol som de har markerat här på bilden är där du finner allmänna tomter. Hoppas att detta hjälpte.
Zunk3n

2014-06-30 @ 09:09:36
Julia

Hej igen
Menar du att måste flytta alltså att man köper ett hus och sedan flyttar eller om man gör en ny gubbe och så väljer en ny stad också finns huset där? Jag är så förvirrad också Gud vad fina hästar du gör men den finaste är nog hästen som heter mirre alltså dressyrhästen!!!

Svar: Tack för komplimangerna :)Ja du, jag är inte säker på att jag hänger med på vad du menar men... Om du redan har en familj du spelar med så gör du som så att du placerar ut det huset du vill ha, inne på "ändra stad" läget, sedan väljer du din sim inne i "spel läget". Klicka på simmens dator eller telefon så ska du få upp alternativet att flytta, så kan du sedan välja det hus du nyss placerat ut. Hoppas att det var det här du undrade över så att jag inte förklarade något helt annat ^^' Ett tips om du har problem att hitta själv i spelet är att söka på google och youtube, där finns förklaringar till i stort sett allt :)
Zunk3n

2014-06-30 @ 17:05:02
Anonym

Hej
Jag vet inte vart jag kan hitta ändra stad ??? Snälla hjälp mig😩

Svar: Menyn längst ner i vänstra hörnet, om du googlar hittar du det direkt
Zunk3n

2014-06-30 @ 22:23:15
Julia

Tack för allting detta är min dröm gård

Svar: Tack själv :) Hoppas att det kommer att fungera bra!
Zunk3n

2014-07-01 @ 11:41:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0