Ett par dagar utan spelande.

Det är när man inte spelar på ett par dagar som man inser att man kanske är beroende av det, för man känner sig helt vilsen när man sätter sig vid spelet igen!
Blir tokig för har problem med uppdateringen, men tror jag kan fixa det när jag är tillbaka hemma (på söndag/måndag) och har tillgång till mina skivor.
 
Hur som haver, min sim är gravid! Ska bli jätte kul att se om det blir flicka eller pojke. Hoppas på flicka men tänker inte fuska mig till det.
Idag ska jag göra en Varmblods travare och kanske en Orlovtravare.
 
Här får ni lite bilder från mitt spelande så länge:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0