Terrängbana

Okej, den här har jag tvekat på om jag skulle dela med mig av. Det är en stor tomt med mkt custom saker som kanske kommer kräva en del av din dator. Om du har svårt med stora tomter och custom saker (lagg, crash av spel etc.) så rekommenderar jag inte att ladda ner den.
Sätt helst tomten på en sluttning för att det ska se bra ut, då hela banan lutar, se bild :
 
 
Här får ni en hel del bilder innan jag länkar för download, så ni ser vad ni laddar ner först! :
(de är miniatyrer, klicka på dom för att få större!)
 
    
 
Så, om ni nu vill ha den, så varsågoda! :) La ner mkt tid på den så såklart uppskattar jag om den blir använd!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0