Beställ en häst!

Ja så kommer vi till den eviga frågan, tar jag emot beställningar? För tillfället:
 
 
 
 
Nej!  NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
 
Eftersom många missat detta så har jag nu gjort om det med många nej!
 

Inte för att verka otrevlig, men snälla läs ordentligt innan ni besvärar er med att skriva en beställning ni inte kommer att få. Jag skriver ovan när jag tar emot beställningar igen.
Tack

 
 
 
 
Kommer att skriva ett nej när jag känner att det är för mkt i skolan eller att jag inte kan ta på mig fler beställningar.
 
Så mina krav på dig som vill beställa en häst:
*Ställ rimliga krav på mig. Begränsningarna trots att jag har laddat hem flera mods är ganska stor då spelets egna maner, svansar, hovskägg och andra diverse inställningar för hästarna inte är mkt att jobba med.
*Ge mig lite tid, oftast kan jag få gjort det inom loppet av ett par dagar men får jag mkt beställningar eller har fullt upp så får ni räkna med att det kan ta en vecka eller två innan jag blir klar.
*Viktigast av allt, bra bilder! Länka bild ifrån hemsida, google eller vad ni har tillgängligt! Att göra en häst utifrån en beskrivning som säger- "Liten ponny som är ljus och har fluffig man" Är nästan lika dåligt som att inte ha något att jobba ifrån alls.
*Blir inte resultatet som ni hade tänkt er? Tänk på att jag gör det här gratis, för att jag tycker att det är kul. Så inga elaka kommentarer för då kommer jag att sluta göra hästar på beställning.
 
Här följer en storleksguide där ni kan se på ett ungefär lite storlekar. Tog samma häst, i olika storlek, så kroppsformen kan se lite fel ut för den storleken.
 
1-minsta hästen. (Går att få mindre om så önskas men då är de verkligen löjligt små)
5-"normala" häst storleken enligt spelet
8- absolut största jag kan göra!
(tryck på bilden för att göra större)
 
och en bild med ryttare bredvid största respektive minsta hästen.
 
 
OBS! Islandshästar gör jag helst inte då jag märkt att jag verkligen inte kan få till de så bra som jag hade velat.
 
För att beställa kan ni skicka ett mail till [email protected] eller kommentera här.
 
Kramar Therese~
 


Kommentarer
hanna

Hej :)

Kan du länka mod:en till 1,2 och 3? :) Skulle vara jätte snällt om du kunde det! :)

Svar: det är samma mod till alla storlekar. Googla: horse size slider :)
Zunk3n

2012-10-28 @ 15:27:17
URL: http://ponnyn.devote.se
Hasttokigajag11

Hejsan

Kan du göra/Länka en till 1,2 och 6?:) ÄLSKAR din blogg!!<33

Svar: länken till 1,2 och 6???? nu vet jag inte vad du menar.. eller så har dina länkar inte kommit fram. /therese
Zunk3n

2012-11-09 @ 16:10:28
my

hej jo jag undrar en sak om du kan hjälpa mig med en sak. kan du beräta hur du säter in dina sims djur på din hemsida

Svar: Hur? Detta är en vanlig blogg, inget avancerat alls. :) Du skriver ett inlägg om dina djur, lägger till bilder, sen länkar du dina djur från den sida där du laddat upp dom. Jag laddar oftast upp på mediafire, enkelt, gratis, och där brukar det aldrig krångla för de som ska ladda ner. Men det går ju lika fint att länka till exchange för exempel :)
Zunk3n

2012-11-11 @ 15:29:21
my

hej jag undrar hur man får vingar på hästarna och vart man kan ladda ner dom

Svar: Här finns de :http://plagued-by-visions.wix.com/plagued_by_visions/pets-stuff#!__pets-stuff
Zunk3n

2012-11-19 @ 19:13:52
Emmakuuungg ;')

vet inte om jag skulle skriva här ..

Hej, jag hade velat beställa en häst :D

jag vill gärna ha en som är i storleken 6/7, jag vill gärna ha en sådan vit/grå färg som du hade på Dolina :D och sedan detta täcke http://www.google.se/imgres?um=1&hl=sv&sa=N&tbo=d&tbm=isch&tbnid=l0pxmcmx9__ZnM:&imgrefurl=http://thesims.ifokus.se/discussions/50a67dffd3b4fd72f3000882-the-sims-seasons-picture&docid=1nkkxWUeIJ22PM&imgurl=http://uploads.ifokus.se/uploads/a40/a40fafe06c2309721a8fa3670013e674/1.jpg&w=952&h=531&ei=M_bxUKO5Gean4gTUk4HgDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=101&vpy=258&dur=45&hovh=168&hovw=301&tx=183&ty=155&sig=117751931616459106961&page=2&tbnh=141&tbnw=261&start=26&ndsp=35&ved=1t:429,r:48,s:0,i:230&biw=1440&bih=764 och gärna en flätad mann sedan är jag jättenöjd:3

Svar: Hej, om du missade det så står det högst upp i detta inlägg att jag inte tar beställningar som det är just nu.
Mest för att jag kommer ha fullt upp i skolan de
kommande veckorna. Tack för visat intresse!
Zunk3n

2013-01-13 @ 00:50:33
HÄSTAR

LADDADE NER HÄSTAR HÄR HUR ANVÄNDER MAN DOM?!!!!!!

2013-03-18 @ 15:31:22
URL: http://GOLDBELL.BLOGGO.NU
Stabbe2011

hej skulle vilja beställa en häst storlek 3 en shetlandsponny :D

Svar: hej, tyvärr så tar jag inte emot beställningar för tillfället, detta står även högst upp i inlägget. tack för visat intresse
Zunk3n

2013-07-09 @ 21:17:08
lightstar123

hej

om det är ok så vill jag betsälla en häst i storlek 4
i färg fux ungefär som denna hästs färg
http://www.google.se/imgres?hl=sv&biw=1280&bih=894&tbm=isch&tbnid=JiyAmqgMWiRVnM:&imgrefurl=http://www.freewebs.com/trollets_stuteri/gotlandsruss.htm&docid=dNe73_ufHqUrMM&imgurl=http://www.freewebs.com/trollets_stuteri/Ramilla%252520premi.JPG&w=562&h=479&ei=VyoOUuOwM-nK4ASd0YHICw&zoom=1&ved=1t:3588,r:3,s:0,i:88&iact=rc&page=1&tbnh=183&tbnw=223&start=0&ndsp=20&tx=29&ty=43
med lång man

Svar: Hej, om du läser inlägget en gång till så ser du att jag för tillfället inte tar beställningar. Tack så mycket
Zunk3n

2013-08-16 @ 15:35:17
Irma

Hej! När tror du att du kan ta emot beställningar? :)

Svar: Vet inte om jag ens kommer att ha tid att spela sims under hösten så kan tyvärr inte svara på det :/
Zunk3n

2013-09-04 @ 11:10:55
Irma

Hej! Jag undrar hur man lägger upp t.ex. pälsar till hästarna på mediafire?

Svar: Du exporterar pälsar precis som med hästar / simmar, du hittar dina filer inne bland exports i sims3 mappen :) Bättre än så kan jag nog inte förklara tyvärr
Zunk3n

2013-09-04 @ 11:22:04
Irma

Okej, ska försöka! Tack så mycket! :)

2013-09-04 @ 14:37:36
Hanna

Hej :)
Vet ej om du tar beställningar men jag undrar om du skulle vilja göra en liten falabella och en sån riktigt stor häst. Alltså en i den minsta storleken och en i det största. Sen kan du bestämma själv hur de ska se ut för det är du så bra på! :)

Svar: Hej, tyvärr så tar jag inte beställningar just nu, tack för intresset iaf :)
Zunk3n

2013-09-07 @ 09:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0