Mitt spelande

Det kanske verkar som att jag aldrig spelar, men så klart så spelar jag sims! Jag sitter inte och skapar hela tiden :)
Tänkte att jag kan lägga ut lite bilder ifrån min (nya) gård.
Spelar med en släkt som heter Ceder. Sim'en som jag spelar mest med blev precis vuxen nog att flytta hemifrån så hon plockade med sig ett par av familjens araber och införskaffade två nya för att fortsätta stuteriet på en egen gård.
Känns så kul att jag orkat spela med samma familj lite längre då jag oftast tröttnar och vill börja på en ny hela tiden.
Här har ni en hel bunt med bilder på min gård och mina nuvarande araber :)
(tryck på bilderna för att göra dom större)
 
Tack så mkt för att ni kikade förbi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0