Lite bilder från mitt spelande

Avslutar dagen med lite bilder från mitt spelande idag.
 
Liza var med i en internationell tävling med Lazuli, de kom tvåa.
 
 
Hanna har även börjat träna lite med Lana i dressyren, även om Lana för tillfället bara blir bättre och bättre inom hoppningen så har ändå Liza känt att det fattats lite rörlighet i nacke och bog, så den ska de försöka träna upp nu.
 
Liza och Hanna rustade upp galoppbanan som finns bredvid gården och använder den nu bland annat till löshoppning, här löshoppar Liza med Lana:
 
De provade även en av de hemmabyggda startboxarna, Lana kunde stå i den utan att bli det minsta brydd.
 
Nu väntas även föl mellan Myran och Lazuli.
 
 
Och slutligen ett par random bilder från dagens spelande och ett par bilder på det nya tillskottet på gården, hingsten Mirakel (kallas för Mirre):
 
   
Mirre:
 
Tack för idag!
 
 
 


Kommentarer
anna igen ;)

älskar ridstövlarna på din sim kan du lägga upp henne
din sida här !! <3

Svar: Lägger inte ut mina simmar tyvärr, men om du kollar mitt senaste inlägg om nedladdninar så länkar jag till http://lakesidesaddlery.weebly.com/ så finner du stövlarna där :) Tack!
Zunk3n

2013-08-19 @ 17:15:00
anna igen ;)

jag har försökt ladda ner där i fron men det går inte ?? vet ej varför men det ända jag vill ha är ridstövlarna...

Svar: jaha :/ åh ok, jag ska se nästa gång jag har tid att spela om jag kan komma ihåg att lägga upp en sim med stövlarna då :) tråkigt att du inte kan ladda ner därifrån, de har ju så mkt bra saker!
Zunk3n

2013-08-21 @ 20:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0