Mina hästar

Tänkte för den som nu orkar läsa, visa lite info om de hästar jag har i spelet för tillfället.
 
Lazuli
Hingst. Svenskt halvblod.
Mäter 179 cm i mankhöjd.
Avkommor: inga.
Prestationer:
  (se bild) 
 
 
Lana
Sto. Svenskt halvblod.
Mäter 182 cm i mankhöjd.
Avkommor: inga.
Prestationer:
   (se bild)
 
 
 
Myran
Sto. Svenskt halvblod.
Mäter 185 cm i mankhöjd.
Avkommor: inga.
Prestationer:
    (se bild)
 
 
Slänger även upp en bild med Lizas prestationer :
 
 
Det är lång väg kvar, men har iaf kommit en liten bit på vägen.
 


Kommentarer
Emilia

Hej! Jag undrar hur man gör så att man tränar dressyr med sin häst. Måste man laddar ner något?

Svar: Hej, nu kan man tyvärr inte träna dressyr på spelet. Det jag gör är bara att låtsas just för att jag själv tävlade dressyr irl förr. Så det enda man kan göra är att träna hoppning och galopp. Det du kan göra är att ta bilder med dressyr poser, det är allt, tyvärr!
Zunk3n

2013-08-13 @ 13:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0