Nedladdningar, för ryttare och hinder

Fick frågan om jag kunde länka ridkläder, nu känner jag inte till särskilt mkt saker just för ryttaren men jag vet iaf att lakeside har mkt fina saker:
http://lakesidesaddlery.weebly.com/rider.html

(lånad bild!)
 
 
Sen tänkte jag även länka till lite olika roliga hinder:
 
(lånad bild)
 
Här finner ni ett par hinder:
Har dock inte laddat hem därifrån själv så kan inte svara på om de fungerar som de ska.
(lånad bild)
 
Diverse terränghinder:
Lite div. hinder:
 
Det var allt!
Ett tips till er som letar saker, gå in på equus forum och kika där:
 
 


Kommentarer
Jennifer

Taack!! :D

2013-08-18 @ 22:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0