En video (till)

Gjorde en video där mina två simmar Linda och Laura rider lite olika av mina hästar.
 
Först ut har ni Laura på Rabelle och Linda på Muscat. Lite hoppträning med naturaktiga hinder. Höjden varierar, de högsta ligger runt 140 cm. Sedan så fortsätter de att hoppa på en annan bana med lite andra typer av hinder.
Efter det så har ni Linda på Savannah, träning i ridhus. Det är mestadels ökningar och halter.
Sedan följer det en snutt med Laura på Lapin och Linda på Muscat, träning i ridhus, dressyr / hoppning.
Avslutningen är på stranden, samma hästar.
 
Ber hemskt mycket om ursäkt för konstig klippning / filmning. Min dator blir knäpp när jag filmar i spelet, det laggar och har sig så jag har fått klippa bort så mycket lagg som möjligt.
 
Hoppas ändå att ni kommer att tycka om filmen!
Enjoy~
 
 
 
 
 
Obs, se den i HD
 
Musiken är Alice in chains, all secrets known


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0