faq

Tänkte slänga med ett litet inlägg med svar på vanligt frågade frågor :) jag skriver via mobilen, så ber om ursäkt ifall det blir mycket stavfel.
frågor och svar:
* Kan du lägga ut en ryttare för nedladdning?
svar: just nu kan jag bara exportera husdjur från mitt spel, så tyvärr inte. Jag är dessutom inte den som anstränger mig när jag gör simmar så rekommenderar andra sidor istället.
* var hittar jag fina ridkläder?
svar: först och främst, kolla igenom länkarna jag har lagt ut längst ner på vänster sida i bloggen, allt jag använder har jag hittat genom de sidorna. Är det ändå något ni inte hittar, googla :)
* Går det att ladda ner dina hästar som du har i ditt spel?
svar: nej, de hästar jag använder själv delar jag inte med mig av. 
* Hur får man in dina hästar i spelet?
Du kan lägga den nedladdade filen inne i din sims 3 downloads mapp, sedan ska de dyka upp i din launcher när du startar spelet och efter att de installerats så går du in i spelet och hittar dom inne i CAS, färdiga simmar.
* Hur mäter du saker i ditt spel?
Verktyget heter "one more slot please*, eftersom jag skriver från mobilen så kan jag inte länka men det är lätt att hitta via Google :)
* var finner du all utrustning till dina hästar?
svar: mycket hittar jag inne i equus forum (finns länk till vänster), lakesides sida eller någon av de andra sidor jag länkat bland nedladdningssidor.
 
Det här är frågor jag har fått många gånger under det senaste året, jag hjälper gärna folk att hitta saker men eftersom att jag redan länkat i princip alla sidor jag känner till så ber jag er att leta igenom de först när det är något ni behöver.
ha en fortsatt bra helg!
 


Kommentarer
viktoria

En sak jah skulle gärna vilja att du gör om du vill det, är att su gör en video om en tävling med en av dina hästar som kanske tävlar mot dina andra gubbar på sims. Skulle vara kul att se det.

Svar: Som vanligt är jag trög, förstår inte riktigt hur du menar nu? Jag har bara två stycken simmar som jag spelar med just nu :) och skulle jag göra en "låtsas" tävling så hade jag velat ha många simmar, vilket jag inte orkar skapa just för det ändamålet, men tanken var väldigt bra, om jag förstod det hela rätt :)
Zunk3n

2013-12-21 @ 21:23:48
viktoria

Okej, men tack ändå

2013-12-21 @ 22:48:56
viktoria

Förresten spelar du star stable online?

Svar: nej det gör jag inte :)
Zunk3n

2013-12-21 @ 22:50:03
viktoria

Okej

2013-12-22 @ 11:45:22
Alma

skulle du kunna göra jättefina simsgubbar som man kan ladda ner

Svar: Hej, jag är tyvärr ganska kass på att göra sims gubbar, det finns miljontals att ladda hem på andra sidor så kika runt så hittar du nog något.
Zunk3n

2014-05-10 @ 08:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0