God jul!

Nej okej, inte jul riktigt än, men nästan :3
 
Har verkligen inte haft lust att göra någon ny häst eller hittat något särskilt att dela med mig av, händer mycket roliga saker inne på equus julkalender, men den har jag ju länkat tidigare så det känns onödigt att länka den igen ;)
 
Var ett tag sedan jag la upp en bildbomb från mitt spelande, så nu får ni en!
 
Börjar med bilder på min käre svarte hingst, Muscat:
 
      
 
Mitt gråa, söta sto Fiona:
 
   
 
Min skimmel, och gamla hingst som närmar sig pensionen, Storm:
 
 
 
Min lilla egna uppfödning, Lapin, som nu är vuxen och väldigt söt:
 
 
Har av någon anledning tagit väldigt lite bilder på Lapin, lovar mer på henne nästa gång!
 
Har även hänt en del i stallet, efter att Vienna såldes så köpte jag in (gjorde mig en ny häst) vid namn Savannah.
Hon är arabiskt fullblod, fux, väldig pigg och framåt. Här har ni henne:
 
 
 
 
Efter det så blev det även som så att Figaro åkte iväg på foder i ett annat arabstuteri och jag införskaffade mig ytterligare ett sto, Rabelle heter hon. (Ja, henne har jag så klart också gjort själv)
 
 
 
Avslutar med en blandning av bilder :) Tack för titten!
 
   
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur får man hästarna att simma och gå i vattnet? :)

Svar: Hej, det går tyvärr inte. Det jag gör för att ta bilder på hästarna i vattnet är att jag sätter en tomt delvis i vattnet och sedan flyttar jag hästarna med fusket "moveobjects on" dit jag vill ha dom. För att kunna placera en tomt i vattnet måste du ha någon av de senaste uppdateringarna till spelet :)
Zunk3n

2013-12-20 @ 19:13:01
SimsHorseLover

Åhhh så fina hästar och bilder på dom! skulle jag kunna (få)(ladda ner en häst av dig?

Svar: Hej, de hästar jag använder i mitt eget spel delar jag inte med mig utav, däremot har jag en kategori med araber jag gjort här i bloggen, kika på dom :)
Zunk3n

2013-12-21 @ 16:09:04
SimsHorseLover

Nej jag menade att du kunde göra en arab som är mörkbrun med strim bläs och vita ben :P

Svar: Jaha, åh tyvärr tar jag inte beställningar längre. Har insett att jag nu förtiden mest tycker det är roligt att göra hästar från egna idéer, tack så mycket för visat intresse :)
Zunk3n

2013-12-22 @ 16:31:41
SimsHorseLover

Oh okej, men äää jag försöker registrera mig på sims sidan men de går inte...för jag vill kunna göra storleken på hästarna :( men när jag laddat ner hästar av dig så får jag den storleken men jag vill kunna välja själv!! :(

Svar: om jag förstår det rätt, du vill ha mod'en som gör att du kan ändra storleken själv? den hittar du inte på sims sidan utan här:http://paragonfarm.weebly.com/
Zunk3n

2013-12-24 @ 08:53:53
Sara

Varför måste dina hästar vara s fina?? Inget illa menat. Jag önskar att jag var lika duktig som du...

Svar: det är att öva som gäller, mina hästar för ett år sen såg inte kloka ut, så det är att öva som gäller :) tack!
Zunk3n

2013-12-24 @ 12:27:23
Cassandra Riverforce

Hur får du så att ryttaren sitter rakt på sadeln på de nedladdande sadlarna? Min ryttare sitter på bakvalvet och det är lite irriterande. Men också, hur får du att ryttaren har en dressyrsits när man rider i dressyrsadel? :)

2014-02-01 @ 19:00:27
URL: http://riverforce.blogg.se
Cassandra Riverforce

Hur får du så att ryttaren sitter rakt på sadeln på de nedladdande sadlarna? Min ryttare sitter på bakvalvet och det är lite irriterande. Men också, hur får du att ryttaren har en dressyrsits när man rider i dressyrsadel? :)

Svar: Hej, jag använder mig av poseplayer i de bilder där ryttaren sitter så :)
Zunk3n

2014-02-01 @ 19:00:36
URL: http://riverforce.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0