Lite olika saker

Tänkte lista lite saker som kommer från bland annat det gamla equus forumet. Jag har inte laddat hem något av dessa saker på länge så kan inte svara på att alla länkar kommer att funka som de ska :)
Det jag länkar plus en hel del andra saker hittar ni på den här sidan:
http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=58&t=75
 
Börjar med ländtäcke:
 
 
Huva till häst:
 
 
Frambensskydd:
 
 
Föltäcke:
 
 
 

Sedan tänkte jag vara lite fräck och länka saker som morning star's equestrian, hennes sida hittar ni här:
 
jag länkar lite av hennes, enligt mig, bästa saker här. Kom ihåg, jag tar INTE åt mig äran för sakerna, vill bara dela med mig av dom :)
 
Dressyrträns med pelhambett:
 
 
 
Körträns med skygglappar:
(Obs, det är utan tyglar/ tömmar)
 
 
Akhal teke träns (tre olika versioner, alla utan tyglar)
 
 
 
Körutrustning
 
 
Flätad man
 
 
Knoppad man
 
 
Det finns mycket mer saker att ladda hem från henne som är helt underbara, här har ni iaf några stycken :)
 
ha en bra dag fredag kväll allihop!


Kommentarer
Johanna

Hade varit kul om du velat länka länkar till olika täcken för hästar :)

Svar: Hästtäcket finns också med i den där listan son jag länkade högst upp, om jag minns rätt :)
Zunk3n

2013-12-21 @ 13:54:10
Josefin

Fan vad du är grym:-)

Svar: Tack ^^
Zunk3n

2013-12-21 @ 14:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0