Ytterligare lite roliga saker!

 Det förra inlägget där jag länkade lite saker verkade vara poppis så jag gör en liten lista idag också :)
Som jag skrev förra gången, en del av sakerna har jag själv inte laddat hem på länge, så kan inte lova att allt funkar som det ska!
Börjar med saker jag hittat inne i equus forumet, 
http://equus-sims.com/forum/
 
Eftersom jag fått frågan om var jag hittat den här hjälmen, så länkar jag er sidan här.
http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=361&t=11237
 
 
Hästtäcke:
 
 
Dekorativ hästtrailer
 
 
För mig som spelat detta så länge så är det en självklarhet att ha "no shine tail fix" nedladdat, men insåg förut att det kanske fortfarande finns de som inte känner till denna lilla grej. Sims hästarna har en dum sak i sin svans som gör att de har en onaturlig yta över sig, som en blank hinna som gör hästarna fula. Alla svansar som finns att ladda ner tar bort den här hinnan så vitt jag vet, men för den som bara vill ha den vanliga svansen som finns i sims, och slippa ytan på hästarna, så har ni den här:
 
Här får ni några bra att ha saker, som jag inte har / orkar lägga upp bild på. Länken leder direkt till sidan:
 
Hink med svamp och flaska:
 
Ni som följde min lilla guide på hur ni kan göra er egen terrängbana såg nog att jag använde mig utav en liten stock, den finner ni här:
 
Skottkärra och övriga trädgårdssaker:
 
Dekorativa hopp och läktare (OBS, krävs login)
 
Här finner ni stor samt liten anteckningstavla och affischer med bland annat hästens anatomi etc:
 
Här är en sida som tar betalt för sina saker, därav har jag aldrig laddat hem något, men vill ändå tipsa om den:
 
Liten balja med äpplen för hästarna:
 
Dressyrbokstäver:
 
Diverse utomhus sittplatser (natur objekt, stock sten etc)
 
Takbjälkar:
 
Dekorativa bondgårdsdjur (de rör inte på sig)
 
Saker för den som driver en veterinärklinik:
 
Ett staket som ser ut att vara gjort av kvistar, grenar eller liknande:
 
Har länkat denna förr, men ni får den igen, fungerande hästtrailer:
 
Det får räcka för nu, finns ju hur mycket saker som helst där ute.
 
Om inte jag gör något mer inlägg ikväll så önskar jag er alla
 
GOD JUL!
 
Tusen tack till alla som besöker min sida. Jag har bestämt mig för att inte göra fler beställningar på hästar, av flera anledningar så känner jag att det inte är något för mig längre. 
För den som har dayviews så rekommenderar jag gruppen Simshorses, där finns det andra som gör hästar på beställning.
 
Tack!
 
 


Kommentarer
Alice

Hejsan!
Kan du kanske göra en ny länk till hästtrailern?
Funkar inte, står bara "nothing here".
Tack i förhand!

Svar: Åh ok, då är det nog som så att de tagit bort sidan där den fanns. Nu sitter jag vid mobilen så jag kan inte googla så bra. Sök runt på google efter häst trailer så hoppas jag att du kan hitta den.
Zunk3n

2014-05-03 @ 09:46:33
Alice

Okej, tack så mycket!♡

2014-05-18 @ 13:58:40
Alice

Hejsan!
Vad ska jag söka på?
Ska jag söka på simshorses.blogg.se,hästtraler och hästovagn?


Mvh Alice

Svar: Hej igen, jag är lite lat och kopierar mitt förra svar till dig rakt av, det är länkarna i svaret du ska kopiera och gå in på:
Hej! I det här inlägget finns vagn och sele för häst (ha i åtanke att det är för poseplayer)http://simshorses.blogg.se/2014/january/hej-hej.html

Och här har jag länkat transport (dekor):
http://simshorses.blogg.se/2013/december/ytterligare-lite-roliga-sager.html

Fungerande hästtrailer:
http://cloudwalkersims.com/working-horse-trailer/

Letar du efter ytterligare saker så kika gärna runt bland mina gamla inlägg:
http://simshorses.blogg.se/category/lankar-till-nedladdnings-sidor.html
Zunk3n

2014-05-19 @ 16:29:29
Sharon

Hejsan! Har du en fungerande länk till hästtäcket? Hittar det verkligen inte någonstans och undrar i så fall om du hade kunnat dela din egna fil? :)

Svar: Hm, jag sitter på mobilen så kan inte fixa detta nu... Jag tror iaf att jag har någon trav- varmblods liknande häst uppe för nedladdning som har täcke. Så leta bland mina hästar så kanske du finner den :) jobbar de närmsta dagarna så hinner inte leta åt dig tyvärr.
Zunk3n

2014-07-29 @ 09:10:11
URL: http://leggohouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0