Besviken

Fick nyss anklagelsen att mina filer skulle innehålla virus, vilket jag är 99 % säker på att de inte gör.
EN person är det som påstått detta men det räcker för att jag ska börja må dåligt. Måste därför skriva även här att om ni får virus av något ni laddar ner här så är det antagligen inte p.g.a mina filer, utan snarare av de pop-up rutor som kan komma upp på mediafire.
Ni MÅSTE ha antivirus på datorn, annars kan ni få virus, trojaner och annan skit var ni än är inne och surfar.
Ett program jag kan rekommendera till de som inte vill köpa ett program är avast antivirus, gratis och bra program.
 
Ha det bra så länge! / zunk3n


Kommentarer
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE

Jag lovar att det inte är dina filer det är virus i, det är sällan det blir så! Det är som du säger, pop-upsen på speciellt mediafire har en tendens att skapa virus.

Svar: Tack! Ja jag är väldigt säker på att mina filer är virus-fria. Det räcker dock med en anklagelse för att man ska bli lite ledsen/arg. Jag har inte fått några fler klagomål, tack och lov. Människan erkände t.o.m att hon inte hade virus skydd.
Zunk3n

2013-01-17 @ 22:25:51
URL: http://simsing.blogg.se
Mitchika

Jag har provat att ladda ner din ena hästgård, Stall Alholmen, både med och utan familj. Fick inga popups med virus, två popups med vanlig reklam som jag stängde ner. Ingenting ovanligt. Virusprogrammet (Telia Säker Surf) reagerade inte ett dugg på att jag var på sidan eller på att jag hämtade ner filerna.

Virussökte båda filerna tre gånger, inget virus. :)
Så jag är säker på att det är Media Fires popups som måste ha orsakat viruset och inte dina filer.

Svar: Tack så mkt! Känns skönt att höra att mina filer är fria från virus, vilken jag själv tror på. Människan som klagade erkände själv att hon inte haft virus skydd installerat och då tycker jag inte det är konstigt om man får skit på datorn.
Zunk3n

2013-01-18 @ 17:11:17
URL: http://thesims3legacybarlow.blogspot.se/
Matilda

Jag skrev till dig ang virus pga att två gånger när jag laddat ner saker från din hemsida via mediafire. Klart man blev misstänksam och sa som de var. Sa inte att du gav virus men att de var en misstanke. Sen kan de såklart vara mediafire. Och jo jag hade virus program. Vi fick omformatera datorn tack vare viruset. Så skriv hela infon ist. Ber om ursäkt om du känt dig dålig men tänk dig själv hur jag mår.

Svar: Till mig skrev du att första gången du laddade ner via den här sidan så hade du inget antivirus skydd. Jag blev väldigt illa berörd för även om du sa att du inte menade att anklaga mig personligen så var det så det kändes. Som sagt var, det finns många andra bra sidor du kan ladda ned ifrån som inte använder mediafire.
Zunk3n

2013-01-27 @ 17:06:57
URL: http://www.matildafoto.fotoexpress.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0