En gård till

Har gjort ännu en gård.
Stor tomt, 64 x 64.
Stort stall, 6 st riktiga boxar och två "fejk boxar". Det är staket med grind som hästarna kan gå in i.
Två duschspiltor (dekor).

Stor parkering, hus med två sovrum, två badrum, kök, middagssal, vardagsrum etc.

Ridbana med hinder, två hagar och en hel del dekor.

Det följer med en liten familj med en story i ena nedladdningen som man kan välja att använda och följa om man vill.
: Två föräldrar som genom ett arv hade råd att köpa sin dröm gård. Deras ende son Alex hade inget häst intresse alls innan de fick hem ett föl vars mamma hade dött i förlossningen.
Han och fölet kommer bra överens och hans framtid som häst-karl har precis börjat.
 
En rad bilder blir det också så klart! Tryck på dom för större version:
 



Här följer två länkar, en med familj och en utan familj.

Med familj: Download

Utan familj: Download



Ska även passa på att skriva att poll'en är avslutad. Mediafire vann starkt med 88 % så det är det jag kommer hålla mig till.
 
/ zunk3n


Kommentarer
Madelene

Hej!jag undarar om du kan lägga upp på exchange istället

Svar: Hej tyvärr så kan jag inte lägga upp hus på exchange av någon skum anledning, de dyker inte upp helt enkelt :/ Försökte häromdagen med en annan byggnad jag gjort. Verkar bara vara simmar och husdjur som funkar.Så tyvärr, rekommenderar att prova olika webbläsare och hoppas det löser sig för dig.
Zunk3n

2013-01-12 @ 12:18:49
Madelene

Oj råka skicks kommentarer men kan du det för det funkar inte för mig på mediafri:/

2013-01-12 @ 12:20:07
Madelene

Kostar det pengar att ladda upp från mediafire?:/

Svar: Nej det är gratis :) Bara att bli medlem och ladda upp.
Zunk3n

2013-01-12 @ 22:08:40
Linnea

Hur fint som helst! Men det var ett litet problem för mig, själva "tomten" var nersjunken i marken vilket resulterade att det inte gick att kliva in på tomten med ngn sim. Går edt att fixa på ngt sätt? :/

Sjukt fint byggt i alla fall!

Svar: jag hörde fler som hade samma problem... Konstigt då jag byggde den upphöjt :/ Jag vet tyvärr inte hur man kan fixa det. Beklagar verkligen detta :(
Zunk3n

2013-02-02 @ 10:30:37
URL: http://linnealjungqvists.blogg.se
Johanna

Jag förstår mig inte på Mediafire.
Men hamnar tomten i mappen som den ska hamna i eller ska man flytta den till någon speciell mapp?

P.S. Jätte fin tomt ;)

Svar: Det ska komma ner som sims3.packs (om mitt minne inte sviker mig kraftigt) de hamnar i den mapp där dina nedladdade filer normalt hamnar, för ex. hämtade filer. Sims3.packs kan du lägga i downloads mappen eller bara dubbelklicka på dom så installerar de sig själva :) Hoppas att du förstår hur jag menar. Dubbelklickar du på dom så kommer de upp i launchern och sköter sig självt, lägger du den i downloads mappen så tror jag det automatiskt dyker upp i ditt spel. Tack så mkt! :)
Zunk3n

2013-03-16 @ 14:57:57
Julia

Hej! Jag fattar inte vart du får alla hästsaker ifrån? Hästransporter t ex? Jag letar jätte mycket.

Svar: tyvärr så är det som så att många av de sidor där jag tidigare hämtat alla mina saker har försvunnit :/ jag har letat efter dom i hopp om att de flyttat på sidorna men jag har inte kunnat hitta så mkt av dom tyvärr... det jag kan rekommendera är att kolla igenom forumet här : http://equus-sims.com/forum/ kanske kan du hitta något där :)
Zunk3n

2013-07-20 @ 14:51:36
Lizzie

"Staketet" på fake boxarna följer inte med utan byts ut mot ett som redan finns :/ annars är det inga problem förutom att det sjunker ner i marken men jag har löst det flera gånger (man flyter bara huset) (jag flyttade det till stranden MOHAHAHA) och där sjunker den bara ner i cm ;)
Men jag laddar typ ner massor från dig men det där staketet har jag letat så länge efter och så funkar det inte :/?

Svar: Nu skrivet jag på mobilen så är inte säker på att jag länkar rätt, men jag tror det är der här staketet du menar : http://lakesidesaddlery.weebly.com/stall-building.html
Zunk3n

2014-01-18 @ 20:34:19
Josefine

Hej! Älskar din gård sjukt mkt och så men jag undrar hur du kan spela i Egypten på sims 3. För i spelet kan man resa till Egypten men inte med hästen så jag undrar hur du gör. Snälla berätta :3

Svar: Hej, detta är inte i egypten utan världen heter lucky palms och den finner du här:http://store.thesims3.com/luckypalms.html?categoryId=12642&section=UpSell
Zunk3n

2014-05-05 @ 07:21:23
anton

Hur får jag in din gård i spelet?
har laddat ner den men jag vill liksom ha hela gården!
huur?

Svar: Förstår inte riktigt vad du menar med hela gården? Nu är det över ett år sen eller mer som jag laddade upp den där gården så minns inte om det fanns cc i den, men om det är saker på bilderna jag lagt upp som du inte får med så är det antagligen cc som måste laddas ner separat. Tyvärr :/
Zunk3n

2014-07-06 @ 14:13:07
Alma

Hej sjukt fint, kan man ladda ner boxar/staket till boxar på exchange? tacksam för svar:)

Svar: Jag tror inte att det finns på exchange, laddar aldrig hem därifrån själv så kan inte säga säkert. Prova att söka dig fram :)
Zunk3n

2014-07-11 @ 12:05:30
Ida

hej,jag har nu laddat ner denna fina gård men fick inte med nån dekoration eller några möbler...
tacksam för svar ;)

Svar: Hej, tyvärr är det som så att om jag använt mig av nedladdade möbler / inredning så följer inte alltid den med om den som laddar ned gården inte har det installerat sedan innan, då får du inreda själv med det du har. Mvh :)
Zunk3n

2015-01-03 @ 11:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0