En gård

Gjorde en gård med inriktning hoppning.
Huset är blygsamt inrett och till större delen med vitt, för ja, jag är lat.
Litet garage för plats med en bil och en större uteparkering för plats med en bil och en hästtransport.

Stallet har fyra boxar + två dusch spiltor  (tyvärr kan man inte binda hästen på riktigt).
Sadelkammare, foderkammare och höförvaring.
Ridhuset är ihopbyggt med stallet och har en liten förvaring för bommar och hinderstöd.
Liten ridbana med bokstäver.
Liten hage bredvid ridhuset.
 
Stor tomt, 64 x 64.
 
 Pelarna som kan synas på vissa bilder tillhör inte tomten!
 
Download
 
Blev inte så bra bilder, än en gång på grund av att jag är lat :D
(tryck på de små bilderna för större version.)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lite sent...

Som sagt, lite sent men j*vlar vad du bygger snyggt! Jag laddar ned det just nu och tänker tipsa om det på min blogg1 :D

Svar: Tusen tack! Önskar att jag kunde ladda upp fler byggnader, men av någon konstig anledning så kan jag bara exportera hästar numera :( Tusen tack! Om du vill ha din blogg länkad på min blogg så kan du lämna din blogg adress :)
Zunk3n

2014-06-22 @ 14:25:06
Felicia

Hej! Var kan man ladda ner bokstäverna?

Svar: Ingen aning tyvärr, tror att jag hittat dom inne på equus forumet.
Zunk3n

2014-07-20 @ 00:03:25
Linadjur

Hur laddade du ner dem där extrahäst sakerna?som häst transportbilen?

2015-11-28 @ 15:21:51
URL: http://simshorses.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0