Mitt spelande

Än en gång är det dags för en bild-bomb och en uppdatering vad som händer i mitt stall.
 
Jag försöker alltid att hålla det kring sex hästar i stallet, varav minst två hingstar.
Jag har sålt undan hästar på sista tiden utan att skriva så mycket om det här. Så här kommer det, stall Berocci:
(min påhittade historia)
 
Stall Berocci är ett litet stuteri / tävlings stall som föder upp andalusier hästar.
Det började med en liten gård som nu är stor och står starkt med stor efterfrågan efter de föl som kommer varje år.
De hästar som säljs brukar oftast vara tingade redan innan de föds.
 
De hästar som för tillfället finns på gården är:
 
Ston:
 
        
 
Donetta Berocci (dräktig)     Fiona Berocci (dräktig)
E: Afamado   U: Dolina        e: Sabelo Marc u: Finite
 
Hingstar:
 
       
Afamado Berocci                 Piorogance Berocci
    e: Accoord  u: Mia           e: Giorgo   u: Minerva  
 

De hästar jag sålt är:
   
Dolina (sto)                        Celeste  (sto)
 
Baroon (hingst)
avkomma till Fiona och Piorogance.
 
Jag ska fortsätta avla fram tills jag har sex hästar så vackra att jag inte klarar att sälja en enda av dom. Som det ser ut just nu är Donetta och Afamado de två som är mina personliga favoriter.
När jag väl har sex hästar jag är stolt med så kommer jag träna de till full potential, vinna det jag kan och hinner, sen kanske jag säljer ett par hästar och börjar om. That's my plan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0