Jag skapar en häst, bild för bild.

Jag kan tyvärr inte göra någon tutorial på hur jag gör mina hästar, då jag inte längre vet var jag fått tag på de flesta av mina mod's, men tänkte att jag iaf kan lägga upp bild för bild från hur en häst ser ut när jag börjar till hur den ser ut i slutändan.
 
Jag valde att lägga bilderna som miniatyrer, (så de inte tar upp sån plats) men jag hoppas ni ser skillnaden även fast ni måste trycka upp de bild för bild :)
 
Första bilden är hur hästen ser ut från början (ifrån skapa en häst) och sista är då färdiga hästen.
 


Kommentarer
Irma

Hej! Kan man ladda ner den hästen? :)

Svar: Hej, tyvärr så var jag så dum att jag gjorde om den till en ponny så fort som jag var klar i tutorialen haha. Jag tyckte om pälsen och behövde en ponny till mitt "extra spel" som jag spelar på ibland så då gjorde jag om den helt enkelt. Däremot kan jag ladda upp pälsen om det skulle vara intressant :)
Zunk3n

2013-10-20 @ 11:36:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0