Ett kort inlägg

Vill bara be er, mina kära läsare, att om ni frågar något i en kommentar så var så specifik som möjligt! Om ni skriver "jag kan inte få in en jacka i spelet" (bara ett exempel) så är inte jag mycket till hjälp. Jag har ingen aning om vad det är som är fel om jag inte vet vad det är för fil, var problemet uppstår och om ni ens har allt som behövs för att kunna ta hem den där jackan. 
Är det en .package fil så måste ni ha en speciell mapp. Ibland är det så enkelt som att ni försöker ta hem något som behöver ett expansions paket som ni inte har, och att det är därför som det inte fungerar.
 
Vad det gäller saker som ni letar efter, jag har länkat i stort sett ALLA sidor jag känner till under fliken "länkar till nedladdnings sidor", där hittar ni det ni letar efter så vida det inte har funnits på det gamla equus forumet. 
Jag är en vanlig människa som spelar sims för att det är roligt, jag sitter inte och letar upp saker åt andra i timmar när jag antagligen redan länkat sidan det finns på. 
 
Är det ändå något ni inte hittar så gör som jag alltid har gjort- GOOGLA. Jag har hittat 90 % av allt jag länkar här genom av att jag från början har googlat. Det är inte svårare än så :)
 
Jag menar inte att låta arg, men ibland känns det hopplöst när jag får kommentarer där det låter som att ni tror att jag är någon allsmäktig människa som kan allt om sims haha. Jag gör verkligen inte det, jag har bara syltat in mig lite extra i spelet för att jag tycker att det är roligt helt enkelt.
 
Så, fortsätt gärna att ställa frågor i kommentarerna, MEN var specifika. Föreställ er att det ni frågar mig är något ni själva skulle ha kunnat svara på om någon annan frågade er det.
 
Ha nu en jätte bra helg alla! Kramar


Kommentarer
Sara

Hur laddar man ner http://modthesims.info/d/428179. Har aldrig gjort det.

Svar: Hej du klickar in dig på filerna som de har med, välj den som fungerar med pets (vilket jag antar att du har :) ) sen måste du ha ett zip. program, för exempelvis winrar

http://winrar.sv.softonic.com/

som du då packar upp filerna med. Sen får du helt enkelt installera de filerna olika beroende på vad det är för några :)
Zunk3n

2013-11-23 @ 17:12:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0