Ett sista inlägg

Sista för idag, jag har gjort mig en ny gård (igen), som jag blev väldigt nöjd med och tänkte därför dela med mig av bilder på den.
 
Börjar med lite helhetsbilder:
 
    
Här får ni lite bilder från inuti stall och ridhus:
 
Det var det! Hade jag kunnat så hade jag vid det här laget delat med mig av lite av de gamla gårdarna jag spelat på, men då mitt spel krånglar just nu och inte låter mig ladda upp byggnader så kan jag inte det tyvärr.
Slänger ändå upp lite bilder på gamla favoriter:
 
Hoppas att detta kanske kan ge någon inspiration till sitt spelande :) God natt!
 


Kommentarer
Irma

Kan man inte ladda ner den?

Svar: Hej, nej tyvärr. Den gård jag spelar på för tillfället delar jag aldrig med mig av. Däremot om du hade läst hela inlägget så hade du sett att jag för tillfället inte heller kan dela ut gårdar då mitt spel krånglar, annars hade jag delat med mig av mina gamla gårdar. Tack
Zunk3n

2013-11-16 @ 15:47:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0