Hej folket

Vill bara meddela om att jag just nu inte kan ladda upp byggnader, önskar verkligen att jag kunde göra det men just nu så låter inte mitt spel mig exportera något annat än husdjur verkar det som. Jätte trist då jag älskar att bygga! Jag skulle tippa på att det är för att jag inte vill uppdatera mitt spel, grejen är den att jag har många gamla nedladdningar som jag inte längre kan hitta någonstans, jag vill inte riskera att dessa ska sluta fungera och därför så uppdaterar jag helt enkelt inte.
 
Det finns hur mycket vackra gårdar som helst där ute, så jag tror nog att det får gå ändå :)
 
Kan tipsa om den här sidan:
 
http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=339&t=7796
 
Där finns det lite gårdar uppladdade, ni får leta lite bland inläggen.
 
Tack alla för att ni har förståelse!


Kommentarer
Erika

Var inte rädd för att det ska försvinna! Jag har uppdaterat spelet med en massvis med gammla saker o det funkar fortfarande , däremot om du inte uppdaterar så kanske du inte kan ladda ner vissa nya saker för dom kan "kräva" en ny uppdatering! :)

Svar: Ja det funkade fint för mig att uppdatera :) Däremot kan jag fortfarande inte ladda upp byggnader och simmar, men det får gå ändå. Laddar väldigt sällan hem nya saker, förutom cc till hästarna, så det är nog lugnt om jag inte uppdaterar så ofta ^^
Zunk3n

2014-01-07 @ 09:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0