Hej folket

Ville bara göra en påminnelse till er då jag får meddelanden av och till angående beställningar, det händer att jag tackar ja och så blir de inte gjorda, för att jag är snurrig och ibland glömmer att jag sagt ja.
Därför så tar jag fortfarande inte beställningar, det finns ett par personer jag sagt att jag kanske kommer att göra hästar åt, men det är inget löfte. Om ni vill ha tips på var ni kan hitta personer som kan göra hästar så föreslår jag att ni hör er för i gruppen om sims 3 hästar på dayviews, jag tror mig veta att det finns ett par personer där som kan göra hästar.
 
http://dayviews.com/Sims3Horses/
 
Så bli inte arga på mig om jag inte gör hästar jag tackat ja till :( 
 
Jag är jätte glad för att ni följer min blogg och hoppas att ni kommer att fortsätta med det :)
Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0