Info om mina hästar

Hej igen!
 
Då var det dags för info om mina hästar igen :)
Har sex stycken men skriver nu om fem då det ena stoet är till salu, så jag räknar inte längre henne som en i stallet. Funderar på ett fux sto, därför ska Vienna säljas.
 
Hur som helst, skriver snabb info om hästarna och lägger upp foton på var och en.
 
Börjar med mina hingstar:
 
Storm Berocci
 
Arabiskt fullblod
10 år 
Har bemästrat både hoppning och kapplöpning i spelet och är just nu inne i toppen av sin karriär.
En avkomma.
 
 
 
 
 

Figaro Berocci
 
Arabiskt fullblod
4 år
Färdighetsnivå 6 på hoppning och 7 på kapplöpning
Inga avkommor.
E: Storm Berocci  U: Fiona Berocci
 
 
 
 

Muscat Berocci
 
Arabiskt fullblod
9 år 
Färdighetsnivå 7 på hoppning och 6 på kapplöpning.
En avkomma.
 
 
 
 


Mina ston:
 
Fiona Berocci
 
Arabiskt fullblod
9 år 
färdighetsnivå 9 på såväl hoppning som kapplöpning
En avkomma.
 
 
 
 


Lapin Berocci
 
Arabiskt fullblod
2 år
Färdighetsnivå 7 i hoppning och 6 i kapplöpning (Föddes med det då föräldrarna hade så pass hög nivå)
E: Muscat Berocci U: Vienna Berocci
Inga avkommor
 
 
 
 
 
Det var de jag har just nu. 
Fråga gärna i kommentarerna om ni undrar något :)


Kommentarer
Irma

Superfina! Kan man inte ladda ner dom?

Svar: Hej, jag är lite ego när det gäller mina egna hästar så de behåller jag för mig själv haha ;) Det finns dock en template baserad på en av mina hingstar som du kan använda och sedan ta någon fin päls från någon annan sida om du vill, så får du nog en lika fin häst ändå :) Här är templaten:
http://simshorses.blogg.se/2013/october/arabiskt-fullblod.html
Zunk3n

2013-11-26 @ 15:22:58
Ida

Hej! Jag vet att du inte vill lägga ut dina hästar, men kan du inte göra en liknande häst som Muscat? ÄLSKADE den hästen OwO Älskar din blogg över huvud taget!

Svar: hej, jätte kul att du gillar honom! Jag vill helst inte göra någon allt för lik honom, det finns annars jätte fina svarta pälsar att ladda ner som du kan använda tillsammans med arab-templaten jag gjorde, så får du en egen variant :)
Kan rekommendera den här sidan:
http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=162&t=9162
Tack så mycket! :)
Zunk3n

2013-12-03 @ 17:34:56
Hej

Hej! Jag undrar om alla nedladdningssidor du tipsar om är gratis? Jätte bra blogg förresten!

Svar: Jag tror inte jag har länkat någon betalsida, men det märks om det är gratis- annars kan du helt enkelt inte ladda ner därifrån utan att det kommer upp meddelande om hur du ska betala ;) Du kan aldrig ladda ner en betalningsvara utan att betala den först :)
Zunk3n

2013-12-07 @ 10:08:42
moa

Hej jag undrar om man får ladda ner dina alla dem där Super söta hästarna ?? för jag ska göra en serie och dem skulle säkert passa in till serien :) men än så länge kommer jag inte kunna göra film än för min dator har kanske fått virus för skanning saker kommer upp plötsligt men min pappa ska fixa de ps: Älskar den här bloggen :)

2016-04-08 @ 16:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0