Logga på sina saker!

Hej igen mina läsare, har ett par saker att tipsa er om idag. Vill även tacka er som svarade på mitt inlägg igår, jag kommer att lägga upp svar på de frågor jag fått när jag (förhoppningsvis) kanske fått nån mer fråga.
 
En sida en av läsarna här tipsade mig om i senaste inlägget är den här: 
http://raymondequestriancentre.weebly.com/horse.html
 
Jag blir så glad när någon tipsar om bra sidor som jag missat, tack så mycket Nova :)
Jätte fina schabrak hittar ni där.
 
Sedan vill jag också tipsa er om den här tutorialen där ni kan lära er hur ni kan få in en egen logga i spelet. Jag har precis börjat med detta själv, det var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle vara!
Här har ni en bild på min logga på ett nedladdat schabrak och på en nedladdad överdel på sim:
 
På västen så blev trycket något "ihoptryckt", men det får gå ändå :)
 
Här har ni sidan om hur ni gör:
http://198.91.92.153/~equussim/forum/viewtopic.php?f=34&p=111412&sid=174d0e9e51519df0ff7dde5d9a1c396f
 
Jag ska försöka forska vidare i detta, kanske kan jag börja göra skyltar till stal osv. med tiden :)
 
Det var allt för nu, kommer antagligen ett inlägg senare idag med bilder från mitt spelande.


Kommentarer
Nova :)

Oj, haha :) Varsågod :) Kul att jag kunde hjälpa till :)

Svar: Det är så sällan någon tipsar mig om nya sidor, så klart jag blir glad :)
Zunk3n

2013-11-18 @ 06:53:27
URL: http://allroundmee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0