Mina hästar

Som sagt så har jag lagt mitt spel med halvblodshästarna lite på is, kommer nog att återgå till dom så småningom men just nu ska jag sattsa på att föda upp araber.
 
Här får ni lite snabb info om mina nuvarande hästar:
 
Storm Berocci
Arabiskt fullblod, hingst.
Mankhöjd: 175 cm
Sex år gammal, deltagit i lättare hopptävlingar.
 
 
Fiona Berocci
Arabiskt fullblod, sto.
Mankhöjd: 173 cm
Fem år gammal, tävlat i hoppning.
 
 
 
Vienna Berocci
Arabiskt fullblod, sto
Mankhöjd: 178 cm
Fyra år gammal, inte fullt inriden ännu.
 
 
 
 
Har även planerat att betäcka Fiona med Storm väldigt snart så det blir förhoppningsvis föl så småningom :)
Tack för nu!


Kommentarer
therese

Hej igen! Nu har mitt spel börjat funka igen så då prövade jag endast att bara ladda ner dressyr poserna så hästarna går snyggt och så vidare, men inget funkar, vet du vars/vilken mapp som man laddar ner såna saker i? :) eller kommer det direkt in i spelet för dig då du ladda ner det? :)

Svar: Hej :) Poser brukar vara package. filer, hur du ska kunna använda dig av dessa finner du här:

http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files

Fungerar poseplayer för dig och så i övrigt? Är det bara poserna som krånglar? Då skulle det ju kunna vara så att du behöver ominstallera poseplayer för att poserna ska fungera. Här har du senaste versionen:

http://modthesims.info/download.php?t=438706

Annars vet jag tyvärr inte vad som skulle kunna vara fel. Hoppas det löser sig för dig!
Zunk3n

2013-11-05 @ 21:59:27
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se
Josefin

Riktigt fina araber! :)
Förresten, hur får du till så fina ögon på dina hästar? Exempelvis den stora bilden på Fiona, jättefina ögon!

Svar: Hej! Tack så mycket för att du gillar mina araber :)Jag kan inte länka just nu, inne på lakesides
Sida så finns det att ladda hem ögon som ersätter
original ögonen. I mitt tidigare inlägg Ang. HD päls
så hittar du en länk till sidan :)
Zunk3n

2013-11-07 @ 15:57:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0