Ny hingst

Gjorde en ny hingst till mig själv idag. Ett svart arabiskt fullblod vid namn Muscat.
Han är bara på prov, jag är inte helt hundra på än om jag kommer ha kvar honom permanent eller bara ta ett par föl på honom innan jag säljer honom.
 
Här kommer det en bildbomb med bilder på den fina herren:
 
 
 
Sen har det blivit lite blandade bilder med de andra hästarna, bland annat när Linda rider Vienna och när hästarna får gå lösa på en igenvuxen åker bredvid deras gård:
 
 
Det var allt för idag. Lämna jätte gärna önskemål om bilder ifall ni gillar det jag lägger upp :)


Kommentarer
Anonym

Hej! :) Skulle vara kul att få se bilder på en av dina gårdar. Kanske den du är mest nöjd med eller liknande? Verkligen en jätte bra blogg!

Svar: Hej, tack så jätte mycket för förslaget! Jag har så många gårdar som jag gjort som jag varit nöjd med, idag ska jag påbörja ett nytt bygge till mig själv som jag hoppas kommer att bli det bästa jag har gjort. Kan ladda upp lite olika bilder på tidigare gårdar och på den nya sen när det är klart :)
Zunk3n

2013-11-12 @ 20:46:07
anonym

kan du inte göra en stor gård med ett litet hus med en person som har tio i hästnivå och två hästar som har full färdighet inom allt.
snääälla

Svar: Hej, önskar verkligen att jag kunde :/ Tyvärr så vill inte jag uppdatera mitt spel då jag är rädd för att vissa av mina nedladdningar ska sluta att fungera och så länge som jag inte uppdaterar så låter inte spelet mig exportera gårdar. Vet inte varför det har blivit så :/ Dessutom så tränar jag inte upp simmar / hästar åt andra, det får man göra själv :) det tar ju sin tid och det har jag inte tålamod för andra skull haha ;)
Zunk3n

2013-11-21 @ 09:49:49
ALMA

hej!
Undrar bara var du hittade transportskydd, ser fram emot ditt svar:)
Ps: älskar din blogg!:)

Svar: Hej, har laddat ner benskydden från catcorp, jag brukar inte rekommendera den sidan för folk för att en del saker jag laddat hem där har buggat och haft sig, men skickar med länken så laddar du hem på egen risk :)http://catcorpcreations.blogspot.ru/2012/10/002.html
Zunk3n

2013-11-21 @ 16:28:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0