Tips!

Kom ihåg var jag fann HD päls för hästar så tar och länkar den till er här. Har precis på prov laddat hem den själv, då jag inte har den bästa speldatorn här i världen så märks det om det kommer att funka för mig, skulle det funka så hoppas jag på att kunna visa upp mina araber ännu vackrare senare idag. 
Läs all info innan ni laddar hem den, rekommenderat är att göra en säkerhetskopia på erat spel.
 
http://lakesidesaddlery.weebly.com/1/post/2013/08/hd-horse-coat.html
 
Lånad bild!:
 


Kommentarer
Nicole Mightynight

jag älskar din blogg du gör så snygga hästraser och så likt

Svar: Tack så mycket! :)
Zunk3n

2014-10-20 @ 17:02:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0