Arabiskt fullblod

Har lagt min familj med halvblod lite på is, kör på med arabstuteri en stund nu.
Kommer inte att ladda upp mina hästar, men känner att jag iaf kan lägga upp en variant av dom om någon gillar formen jag gjort :) Den är större än vad arabiskt fullblod egentligen är, mest för att jag personligen gillar större hästar och inte bryr mig så jätte mycket om att hästarna inte möter den riktiga rasstandarden.
Den här hästen mäter 175 cm i mankhöjd. 
Valde att göra hästen vit med röd man för att den ska vara lätt att hitta bland sparade simmar.
 
Download
 
Här är min hingst jag utgick ifrån:
 
Så här ser hästen ut som ni laddar hem:
 

Hoppas att någon gillar "mallen" :)
 


Kommentarer
Josefin

Åh, snyggt! Jag gillar verkligen mallen. :)

Svar: Tack så mycket ^^
Zunk3n

2013-11-01 @ 14:11:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0