Min sims dagbok

Lite bilder från när jag spelat bjuder jag på idag.
 
Börjar med lite hoppning med Mirre och Myran. Hästarna skötte sig utmärkt och snart ska de iväg på tävling med de båda.
 
 
För ett litet tag sedan la jag upp bilder från när de började rida in Leia, dotter till Mirre och Myran, vilket inte gick helt felfritt. Faktum är att det blev bara värre så de skickade ivägg henne några månader till Hannas pappa som ridit dressyr hela sitt liv och som har väldigt fin hand om hästar som är lite svåra, nu är hon tillbaka och är rena drömmen. Det enda som inte funkat så bra hittills är hoppningen så hon kommer nog att få bli tävlad och tränad av Hanna i dressyren istället. Här får ni lite bilder på henne i träning med Hanna:
 
 
 
Lite övriga bilder:
 
Tack för den här gången!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0