Bilder från dagens spelande

Blev lite spelande idag med, kanske blir det mer senare också.
 
Hanna och Liza hade med sig Myran och Mirre till en ridklubb och red lite dressyr:
 
Efter det så tog de svängen in på ridbanan bredvid deras gård där det stod en hoppbana uppställd, de hoppade några gånger var innan de gav sig för dagen.
 
 
Myran fick ju föl, som jag aldrig tror att jag la upp några bilder på? Låt mig presentera Leia, u: Myran e: Mirre
 
Nu har hon blivit stor och nu har inridningen påbörjats, jag orkar inte skriva om hur det har gått, tror bilderna talar för sig själv haha:
 
 
Det var allt för nu :) kommentera gärna!


Kommentarer
Anonym

Vilka fina bilder! :)
Jag undrar lite vart du får tag på alla coola nedladdningssaker. T.ex spolspiltesaker, täcken, annorlunda hinder osv. Tacksam för svar! :)

Svar: jadu, nu är det LÄNGE sedan jag laddade ner mycket av dom sakerna, och då fanns de listade på ett jätte bra forum på equus- sims gamla sida. Det enda jag kan rekommendera är att kolla igen equus-sims nya sida och hoppas att du hittar där, jag tycker det nya är rörigt och svårt så kan nog inte vara till mycket hjälp. Lite olika hinder har jag länkat till bland nedladdnings sidor, om du kollar mina kategorier till vänster. Tack :)
Zunk3n

2013-09-28 @ 18:28:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0