En kortfilm

Hej mina läsare! Har gjort en kort, ganska halvdan film med mina hästar. Den är ca 3 minuter lång.
Tyvärr är det en hel del lagg i filmen då min dator inte är av bästa sorten, varje gång jag startar kameran i spelet så laggar det som tusan. (Laggar inte så när jag spelar annars som tur är) 
Jag har inte skrivit något i videon, utan bara lagt upp lite diverse videor med varje häst. När videon hoppar till en ny häst så har jag lagt ett foto på kommande häst i två sekunder för att man ska förstå att jag visar en ny häst.
 
Kvalitén suger också, jag råkade göra bort mig och radera ett par av videorna innan jag hann spara ner en HD version så ni får stå ut med att det är suddigt tyvärr :(
 
 
 
Musiken är INTE anpassad för videon, passar väll inte alls ihop egentligen men det är en av mina favoriter så jag tog den istället för att videon skulle vara tyst. Tycker ni inte om mysiken kan ni bara stänga av ljudet ;)
 
Kommentera gärna åsikter, men var snälla, jag vet att videon är kass haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0