Hej!

Vill bara säga till mina trogna läsare att jag tycker det är jätte kul när ni frågar om ni kan beställa en häst, MEN då jag inte alls vet om / när jag kommer att ha tid att spela under hösten så tar jag tyvärr inte beställningar som det ser ut just nu. När jag känner att jag har möjlighet så kommer jag skriva ut det klart och tydligt och då kommer det nog vara först till kvarn som gäller! Är idag sjuk så kommer försöka göra minst en häst under kvällen som kommer dyka upp senare.
 
Tack alla för att ni är inne och kikar!
 
 
P.S
Glöm inte att kolla igenom mina kategorier till vänster, kanske finns det någon häst som jag redan gjort för länge sedan som skulle falla er i smaken?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0