Körning

Ville bara tipsa om att man kan med hjälp av poseplayer låtsas att man kör sina hästar.
Tog idag lite bilder på två av mina hästar (Lana och Myran)
 
 
För att ladda ned körutrustning så finns det här:
http://lakesidesaddlery.weebly.com/driving-equipment.html
 
Själva selen och tränset finner ni här:
http://equus-sims.com/forum/viewtopic.php?f=161&t=31 lite längre ner på sidan
 
Det var bland det roligaste jag visste förr när jag höll på med hästar IRL, så alltid kul att låtsas att man kan köra i spelet med :)


Kommentarer
Irma

Hej! Det skulle vara roligt om du la upp hästar som man kunde ladda ner lite oftare. :) Det är alltid så roligt att se en ny häst eller ponny som du har gjort, dom blir ju alltid så fina! Men jag förstår att du kanske inte har tid, det är synd i så fall :/

Svar: Ja det är ju det där med tid, jag tycker det är super kul att göra hästar, men då jag inte har mkt tid alls till övers för att spela längre så blir det att jag prioriterar min familj i spelet först :/ Ska försöka göra en häst idag om jag hinner :) Tack så mycket hur som helst!
Zunk3n

2013-09-19 @ 14:00:57
anna igen ;)

skulle du kunna vara jättesnäll och göre ett häst till mig för isåfall skulle jag bli jätteglad :D
beskrivning:
han ska vara en super hopphäst med långa ben med en "dressyrhals"och han ska ha en snygg röd päls med vita strumpor

Svar: Hade jag haft mer tid så hade jag gärna tagit beställningar, men då jag knappt hinner spela sims längre så gör jag helst någon häst jag tänkt ut sen innan. När jag har tid att ta beställningar igen så kommer jag skriva ut det på bloggen och då kan du gärna höra av dig igen :)
Zunk3n

2013-09-19 @ 14:41:11
URL: http://simshorses.blogg.se
anna igen ;)

Ooj jag glömde att skriva att i någon av spalterna skulle han kunna ha körutrustning :)

2013-09-19 @ 14:43:30
URL: http://simshorses.blogg.se
Hej! :)

Hur gör man när man ska ladda ner saker från olika sidor som du visar? Jag vet inte hur man gör och ibland när jag trycker på download så funkar set inte :/
Vet du hur man ska göra? :)

Svar: Det beror ju helt på vad du ska ladda hem :) Om du ska ladda hem en zip-fil som måste packas upp så måste du ha ett program för just detta, som exempelvis winrar.
Om du får hem .package filer så måste du ordna en särskild mapp för att kunna använda dom,
hur du gör finner du här:
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files
Följ den guiden exakt så ska det inte vara några problem.Är det .sims3pack filer så kan du lägga dom
inne i downloads mappen som du finner i din sims mapp, starta efter det din launcher så ska de dyka upp där
så du kan installera dom. Mer än så kan jag nog inte
hjälpa dig tyvärr, har du fortfarande problem att
installera efter att ha provat det jag skrev ovan så får
du nog vända dig till något forum på modthesims.com
sidan :)
Zunk3n

2013-10-08 @ 20:13:47
URL: http://simshorses.bloog.se
Hej! :)

Okej tack så mycket! :)

2013-10-11 @ 17:29:11
URL: http://simshorses.blogg.se
Tilda

Kan du snälla visa och länka den mod du laddade ner för att göra ponnysar!? Jag har verkligen letat och googlat på ALLT men hittar inget..

Svar: hej, här är ett inlägg jag gjorde för ett tag sedan där jag länkat alla mods jag kunde komma ihåg var jag funnit dom. Lycka till!
http://simshorses.blogg.se/2013/august/ett-inlagg-om-hur-man-anvander-sliders-nar-man-skapar-hastar.html
Zunk3n

2013-10-21 @ 15:39:27
Jag heter <3 LOL eller inte

Nää igga mitt namn..

Jo men i alla fall, jag har klickat på installera eller vad man ska säga häst o vagnen däruppe.
Men jag har en acer dator, ska det funka på den för att när jag klickar på "DOWNLOAD" står det bara "SÖK EFTER APP I APPSTORE". Blir as sur.

Snälla hjälp mej.

Svar: Jag har också en acer, tror inte att det ska spela någon roll alls :) Har du något uppacknings program nedladdat? Som för exempel winrar? Det ä en .zip fil som måste packas upp, så om du inte har ett sådant program så är det nog därför. Däremot om du har ett sådant program så vet jag tyvärr inte alls varför det blir så för dig :/
Zunk3n

2014-05-20 @ 17:57:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0