Mina hästar

En liten uppdatering igen på hur mina hästar (och ryttare) ligger till just nu. Detta är då alltså vad de har vunnit och hur de ligger till i träningen. 
 
Börjar med tjejerna:
 
Liza Berocci
 
 
Hanna Aspholm
 
 
Hingstarna:
 
Lazuli Berocci
(tryck på bilden för större)
 
Mirre Aspholm
 
 
Artano Aspholm:
(tryck på bilden för större)
 
Stona:
 
Lana Berocci:
 
 
Myran Berocci:
 
 
Aurora Berocci
 
 
 
Det går framåt med hästarna, Aurora ska starta sin första tävling idag vilket ska bli spännande.
Lana kommer möjligtvis bli till salu framöver då jag behöver plats i stallet, skulle du vara intresserad (då vill jag helst att hon ska användas som tävlingshäst eller avlingssto) så kan du kommentera under. 
Om det är något ni undrar över kring mitt stall och mina hästar så är det bara att fråga! 
 
 
Så här ser min nuvarande gård ut:
 
 
 


Kommentarer
anna

jag har en box ledig :)

Svar: Tack så mycket, nu har jag redan funnit en tjej som ville ha henne, men tack så mycket ändå!
Zunk3n

2013-09-22 @ 11:11:28
URL: http://simshorses.blogg.se
Hanna

Oj vad stor tomt du ha :O Hur gjorde du den så stor? :)

Svar: Hej, det är flera tomter intill varandra, därav ser det ut som att det är en enda jätte stor tomt. :)
Zunk3n

2013-10-06 @ 23:56:02
URL: http://ponnyn.devote.se
Johanna

Kan du ladda upp gården?
Eller en liknande, lika stor :D

Svar: Jag har flera gårdar som finns att ladda ner Som är lika stora (64 x 64), det jag gör som
får det att se större ut är att jag placerar flera
tomter bredvid varandra. :)
Zunk3n

2013-10-18 @ 15:31:59
Hej

Är det ditt ridhus?????💗


Herregud ;3 Vill va som dej.

Svar: Ja det där spelade jag med ett tag, men tröttnade på det så har inte kvar det :) Tack tack!
Zunk3n

2014-05-20 @ 17:52:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0