Okänd ras

Hade först tänkt mig göra något i stil med Shire hästar, men det blev det inte alls :/ vet inte vad man ska säga att dessa är för ras utan det får ni gärna lista ut själva om ni laddar hem dom :) Gjorde hingsten (den bruna) först och utgick ifrån honom när jag gjorde stoet, enda skillnaden är att hon är något mindre.
 
Stora hästar, hingsten (bruna) mäter ca 186 cm medan den vita mäter ca 183 cm
 
Hingsten: Download
 
 
 

Stoet: Download
 
 
 
Lite bilder på båda tillsammans + en bild bredvid en random sim så att ni kan få ett grepp om hur stora de är.
 
 


Kommentarer
Anonym

hej jag tycker att din sims (stad) är bara för cool. jag har bara det enkla sims 3 med husdjur men jag vill gärna ha sånt som man laddar ner.

Svar: Hej! Den värld jag spelar i heter Monte Vista, den kan du antingen köpa här:

http://store.thesims3.com/montevista.html?categoryId=12642

eller så finns den säkert att ladda ner någon
annanstans om du googlar lite. Om du är ute efter saker
för hästar så har jag länkat en del inne i min
kategori "Länkar till nedladdnings sidor",
vill du ha saker i allmänhet för sims 3 så kan jag rekommendera
http://www.thesimsresource.com/
där finns det hur mycket bra saker som helst. Om du är helt ny när det kommer till att ladda ner saker så rekommenderar jag att du läser igenom guiden som finns inne på

modthesims:http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS3_CC_Basics

Sen om du söker ytterligare sidor så googla,
det finns verkligen hur mycket som helst.
Lycka till!
Zunk3n

2013-10-14 @ 18:27:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0