God morgon

Hej alla glada!
 
Jag önskar att jag kunde ge svar på alla frågor ni ger mig, men ibland vet jag inte hur jag ska kunna hjälpa er då jag inte vet vad problemet är. Jag har heller inte svar på alla frågor, för att jag är, precis som ni, bara en spelare. Jag kan inte speciellt mycket mer om sims än vad de flesta andra där ute gör. Om ni ändå vill ställa frågor till mig, tänk då på följande:
* Skriv tydligt vad problemet är. 
* Förklara ingående var det felar, bara för att något inte dyker upp i spelet så betyder det inte att det bara finns en lösning på problemet. Det kräver att man vet var det går snett någonstans för att kunna hjälpa.
* Var helt säkra på att ni gjort allt rätt innan ni frågar om hjälp, ibland är det så enkelt att man letar på fel ställe efter det man har problem med. För exempel, om ett föremål inte dyker upp i spelet, var säker på att ni letat på rätt ställe! En häst för exempel dyker inte upp bland färdiga familjer, utan inne i CAS (create a sim) bland färdiga simmar. 
* Läs igenom er fråga flera gånger och föreställ er att ni själva skulle förstå den om någon hade ställt den till er. Jag kan inte hjälpa er om jag får en fråga där det står "Min poseplayer fungerar inte, vad ska jag göra?", som sagt, det kan vara så många saker som gör att något inte funkar!
* Innan ni frågar folk om hjälp, googla problemet. Det är där jag själv lärt mig allt om poseplayer, sliders, att bygga, göra logga på kläder- ja allt jag kan om sims helt enkelt. Bästa är att googla på engelska då det är där de bästa svaren finns.
 
Fortsätt gärna ställa frågor, jag loggar inte in på bloggen så ofta men svarar när jag kan.
 
Kram till er allihop!


Kommentarer
Sofie

HEj! :D
Skulle du vilja länka några sidor där man kan ladda ner hästtäcken? :D

Svar: Hej, du får leta bland mina gamla inlägg för jag minns tyvärr inte längre var de finns :/ vet att jag någon gång ska ha länkat det iaf :)
Zunk3n

2014-04-29 @ 17:42:31
Stina ♥

Hejsan!
Skulle du kunna länka några sidor där man får andra hästar?
Tex. Ponnys, araber, andalusier osv.
Skulle va supersnällt!
~Stina ♥


Svar: Inne på exchange kan du söka dig fram till många raser:http://www.thesims3.com/exchange
Sedan finns alltid equus, där lär det mesta finnas:
http://equus-sims.com/forum/viewforum.php?f=187&sid=fe6f9de96b3f1f9aaf272d625dd4136c

Eftersom jag gör mina hästar själv så vet jag inte så många sidor att hitta hästraser tyvärr, men googla på den ras du vill ha så dyker den nog upp. Kram
Zunk3n

2014-05-01 @ 07:40:38
Anonym

Hej jag skulle vilja veta var man hittar hår till sims och även hästtillbehör.

Svar: tyvärr vet jag inte alls var man hittar hår, har kanske två nedladdade själv haha. Kolla bland länkarna jag har längst ner på vänster sida på bloggen, där är de sidor jag brukar ladda hem hästtillbehör ifrån.
Zunk3n

2014-05-07 @ 08:00:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0