Blev några poser till...

Har gjort poserna anpassade för mina araber, eftersom att de har "svanhalsar" så posar de dåligt med vanliga dressyr poser.
Här har ni Linda på Armale:
 
  
På de tre övre har jag bara gjort hästens pose.
 
Här har jag gjort både hästens och ryttarens pose:
 
 
Måste säga att jag är väldigt nöjd :) Första posen för ryttaren (översta bilden) blev inte helt lyckad dock.
Finns det intresse för att jag ska göra några andra sorters poser för nedladdning? 
 
Mvh Therese :)
 
 


Kommentarer
Karro

Det hade varit jätte kul om ni gjort nerladdningsbara dressyr poser. :)

Svar: Okej! Det kommer kanske upp lite under helgen :) tack!
Zunk3n

2014-06-25 @ 16:10:49
Ellen

Hej hur laddar man ner små ponnyer vet ej o ska man skriva in någon kod eller för att få små ponnyer snälla säg ett svar!! :'(

Svar: Innan jag hade en enda slider själv så laddade jag hem ponnyer precis som vilken häst som helst utan problem :/ kan tyvärr inte svara på om det inte funkar för dig. Har du kollat bland färdiga simmar noga så att de inte finns där? Mvh Therese
Zunk3n

2014-06-25 @ 20:42:22
Freja

hur laddar du ner sakerna och vilken sida är det!?
snälla svara!

Svar: Hej, sakerna på hästarna finns ja överallt på internet. Är så länge sedan jag laddade ner att jag inte kan svara på rak arm. Om du kollar på de sidor som jag länkar bland annat längst ner till vänster på sidan så hittar du nog mycket av det, sen har jag även en kategori som heter "länkar till nedladdnings sidor". i just det här inlägget ville jag bara visa upp poser som jag själv har skapat.
Zunk3n

2014-10-23 @ 19:38:39
Wilma

Jag vill ladda ner pose player men fattar inte hur jag gör det, och har inget konto på modthesims saken och kan inte göra ett vet inte varför :c Jag vet att du aldrig skulle långa ut ditt konto, men du kan ju byta lösenord direkt efter, vill så gärna ha pose player bara :'c

Svar: Hej, jag skulle aldrig låna ut något konto, oavsett vad det gäller, så antingen om du har en vän som kan hjälpa dig eller så får du helt enkelt skapa ett konto. det är många som tycker att det är svårt och jag tror det finns massvis med forum där det står om poseplayer så det är bättre att du vänder dig dit för hjälp.
Läs allt som finns här:
http://sv.wikipedia.org/wiki/3753_Cruithne

och det här:
http://modthesims.info/wiki.php?title=Game%20Help:TS3%20CC%20Basics

Finns videor på youtube också om hur du bär dig åt. Mvh Therese
Zunk3n

2015-03-03 @ 13:39:00
Elina

Hejjj, När jag går in på mitt konto på modthesims och vill ladda ner poseplayer, hittar jag inte download knappen, haha konstig fråga men vart är den?

Du är grym c:

2015-10-23 @ 20:11:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0