hej :)

Har ledigt och efter en fin midsommar så passar det bra att spela lite sims.
Tänkte att det var länge sedan jag lade upp bilder på mina araber, som jag för tillfället spelar med igen. Jag har gjot om de lite grann, mest pälsen men även lite på formen. För exempel har jag gjort om Lapin Berocci. Här får ni en före bild:
 
Och en efter bild:
 
 
Säg gärna i kommentarerna vad ni tycker.
 
Familjen har fått flytta till Lucky Palms, trivs riktigt bra i öken miljön och älskar att fota där!
Här är några bilder med Lapin, Muscat och Armale:
 
     
(Har inte redigerat så jätte noga, men det överlever ni nog)
Och de kommande bilderna är oredigerade, för jag var lat ;) 
Här är det Armale, Savannah, Fiona och Muscat:
 
 
Mer blev det inte, för jag ska iväg. Men det var kul att kunna visa upp hur hästarna ser ut just nu :) Hoppas någon gillade det! 
Ha en fortsatt bra helg alla.
Mvh Therese
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0