Mitt i natten inlägg-

Angående att skapa egen värld, har fått lite frågor på sistone om just detta och vill bara säga att det är så mycket man måste lära sig innan man ger sig in i detta. Jag satt länge och gjorde en egen värld bara för att sedan råka mixa ihop mina filer och råka radera den (mycket dumt av mig) och jag skämtar inte när jag säger att jag satt i några månader utan att bli klar. Det handlar ju så klart om hur noga man vill vara men jag råder ändå er att läsa på innan ni ens tänker tanken på att göra en egen.
 
Ni kan iaf läsa på om och ladda ner verktyget för att göra en egen värld här:
http://se.thesims3.com/game/tools/world
(Ja det är gratis)
Detta verktyg kallas för CAW (create a world)
Googla på fraser så som "How to create your own sims 3 world" "Great tips and ideas for CAW sims 3" "Sims 3 CAW tutorial" så bör ni få upp en hel del om hur ni ska göra. Jag tror jag hittade en guide inne på thesimsresources när jag höll på med detta själv.
Här är guiden som sims 3 ger er för att skapa egen värld- läs den noga:
http://se.thesims3.com/content/sv_SE/promo/gamepages/worldtool/help.pdf
 
Hoppas att de som prövar detta har kul och tålamod :) 
Med detta inlägg hoppas jag att ni förstår att jag inte kan ge er någon vidare hjälp med detta. Det finns som sagt redan jätte mycket om detta ämne att läsa.
 
Mvh Therese
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simshorses.blogg.se

Hästar till sims 3, ponnyer och stora hästar.

RSS 2.0